یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!


سرویس خبر شماره: 2011106
10 آوریل 1403 در 05:11
2000 |

2نقطه نظر

استقلالی ها حساب ویژه ای روی توانایی های بلانکو و گلزنی او در ادامه فصل باز کرده اند.

یکی از کلیدهای قهرمانی استقلال اینجاست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از بازیکنانی که در این فصل لیگ برتر بسیار مورد توجه جواد نکونام قرار گرفته و بیشترین بازی های استقلال را در کارنامه دارد، گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی است که از اعتماد ویژه سرمربی برخوردار است. آیا او دارد

بلانکو در این فصل موفق شد دو گل مهم برای تیمش به ثمر برساند. او در دیدار مقابل تراکتورسازی و استقلال خوزستان موفق به گلزنی شد و اگرچه تعداد گل های او برای یک مهاجم کمتر از حد انتظار است اما این بازیکن به لطف سبک بازی خود رضایت کادر فنی را به دست آورد.

2005137

این مهاجم بزرگ آرژانتینی با استفاده از قد و قدرت بدنی خود در نبردهای فیزیکی و هوایی بسیاری پیروز شده است و همیشه در کارهای دفاعی به هم تیمی های خود کمک می کند و همین عملکرد باعث رضایت نکونام از این بازیکن شد. .

با شروع لیگ برتر در سال جدید، هواداران استقلال و کادر فنی این تیم امید بیشتری به نبوغ مهاجم آرژانتینی دارند چرا که آبی ها می توانند از برنامه فشرده رقبای خود نهایت استفاده را ببرند و موارد لازم را کسب کنند. امتیاز، شگفتی رخ داد در پایان سال قبل برای تکمیل کار و کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر.

استقلالی ها در هفته های باقی مانده 9 دیدار حساس و حساس را پیش رو دارند و بلانکو یکی از امیدهای آنها برای کسب امتیاز لازم برای قهرمانی استقلال در لیگ است.

مجله اخبار فوتبال داخلی