اگر شرکتی به نژادپرستی متهم شود ، برچسب های جدید Yelp به شما هشدار می دهند

هنگامی که برای اولین بار متوجه می شود فردی مرتبط با مشاغل مورد هدف قرار گرفته یا متهم به نژادپرستی شده است ، Yelp هشدار عمومی را به صفحه آن شرکت اضافه می کند “تا به مصرف کنندگان هشدار دهد که ممکن است در نتیجه افزایش علاقه شرکت هجوم بازبینی دریافت کند.” اگر شرکتی به “اقدامات صریح نژادپرستانه” متهم شود در جایی که بتوانیم به یک مقاله خبری پیوند دهیم ، یلپ به جای آن از “اقداماتی که به رفتار نژادپرستانه متهم شده” استفاده خواهد کرد.

Spotify اکنون ماهانه 320 میلیون کاربر دارد
بخوانید:

Yelp در این روند تا حدی به اخبار و گزارش های رسانه های اجتماعی متکی است تا مردم را از هجوم احتمالی بررسی های جعلی تأثیرگذار بر رتبه بندی شرکت در این شرایط هشدار دهد. این شرکت در خبرنامه خود گفت: “این همیشه سیاست Yelp بوده است كه تمام بررسی ها براساس تجارب واقعی مصرف كنندگان از این شركت باشد.” “این سیاست برای کاهش بررسی های جعلی و حفظ یکپارچگی محتوا در سیستم عامل ما مهم است. ما به مردم اجازه نمی دهیم براساس گزارش رسانه ها نظر بدهند زیرا آنها می توانند به طور مصنوعی درجه ستاره شرکت را باد کنند یا تخلیه کنند.”

روبات های فیلیپینی در 10 مکان دیگر قلعه سفید لغزنده درست می کنند
بخوانید:

به گفته یلپ ، از این زمان در سال 2020 ، قبلاً شاهد افزایش 133 درصدی “حوادث ناشی از رسانه” در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده است. این شرکت گفت: “به طور فزاینده ای ، مصرف کنندگان در سراسر ایالات متحده با حمایت از شرکت هایی که با ارزش های آنها همسو هستند ، با دلار خود رأی می دهند.” “مثل همیشه ، ما همچنان ارزیابی می کنیم که چگونه بهترین استفاده از سیستم عامل خود را برای ایجاد یک محیط بهتر ، عادلانه تر و فراگیر تر انجام دهیم.”

پرتاب اولین موشک مداری شرکت فضایی نوظهور Astra زودرس به پایان می رسد
بخوانید:

منبع: اخبار فوتبالی

لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y2flks8a
is.gd/GX1hNy
shrtco.de/apNLR
clck.ru/RKMQJ
u.nu/2rvcx
ulvis.net/kIsE

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا