برد رم در دیداری عجیب/ دروازه بان مانع از گلزنی سردار شد

در دیدار معوقه هفته سی و دوم سری آ ایتالیا عصر پنجشنبه از ساعت 21:30 تیم های فوتبال رم و اودینزه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک رم به پایان رسید.

یازده روز پیش بازی این دو تیم طبق برنامه پیش می رفت که در دقیقه 71 ناگهان ایوان اندیکا ستاره رم از هوش رفت. در حالی که همه نگران سکته قلبی این بازیکن بودند، این دیدار ناتمام ماند و فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که در خصوص این دیدار تصمیم گیری خواهد کرد. ،

در نهایت اعلام شد که این دیدار از ابتدا از سر گرفته نمی شود، اما در همان جایی که متوقف شد و با همان نتیجه یعنی تساوی توانست برتری را به تیم میزبان بدهد، اما روملو لوکاکو در دقیقه 64.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه نهایی دو تیم حتی در لیست رم نبود اما در آن بازی در تیم رم به میدان رفت.

آزمون در دقیقه 84 صاحب موقعیت بسیار خوبی شد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود، با یک ضربه سریع توپ را از حریف ربوده و در موقعیت تک به تک قرار گرفت. واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه 5+90 «برایان کریستانته» موفق شد گل پیروزی رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «دی روسی» به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: عکس حال و هوای متفاوت پرسپولیسی ها وقتی پول رسید!

سرویس اخبار فوتبال خارجی