پیشنهاد به ژاوی: به جای برادرت دستیار پپ را بیاور!


سرویس خبر شماره: 2017089
6 مه 1403 در 11:12 ب.ظ.
35.1 هزار امتیاز خبر|

24نقطه نظر

گزینه مربی بدنساز نیز معرفی شده است

دکو، مدیر ورزشی بارسلونا از ژاوی خواست تا برادرش را از کادر مربیگری خود حذف کند.

پیشنهاد به ژاوی: به جای برادرت دستیار پپ را بیاور!

به گزارش “ورزه سه”، رافا یوسته پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا و سپس از دست دادن شانس قهرمانی ژاوی هرناندز با دکو در لیگ، جلساتی را با سران باشگاهش برگزار کرد و در نهایت تصمیم گرفت تا به کار خود ادامه دهد. پایان قراردادش .
با این حال دکو در جلسات فوق به ژاوی پیشنهاد داد که برادر بزرگترش اسکار که از ابتدا در کادر فنی بارسلونا با او بوده را ترک کند و البته یک مربی بدنسازی جدید به خدمت بگیرد.

برای جایگزینی اسکار هرناندز، سران باشگاه بارسلونا از دستیار سابق گواردیولا، دومینیک تورنت که سال ها با پپ کار کرده است، تماس گرفتند. تورنت از سال 2007 تا 2018 دستیار گواردیولا در تیم های B بارسلونا، بارسلونا، بایرن مونیخ و سپس منچسترسیتی بود، اما پس از آن به آمریکا رفت و به عنوان سرمربی نیویورک مشغول به کار شد. او سپس به برزیل رفت و دو سال سرمربی فلامنگو بود تا اینکه در سال 2022 هدایت گالاتاسرای را برعهده گرفت.

2014934

تمام افتخارات تورنت از دستیار بودن گواردیولا ناشی می شود و پس از ترک سمت خود به عنوان مربی گالاتاسرای در 21 ژوئن 2022، تقریباً دو سال است که بیکار بوده است.

جولیو توس کارشناس بدنسازی و پیشگیری از آسیب دیدگی برای بهبود وضعیت بدنی خود به ژاوی پیشنهاد شد چرا که در این فصل بارسا از نظر مصدومیت های متعدد بازیکنان و شرایط بدنی نامناسب بسیار متحمل شد و باید به فکر بهبود این طرز فکر باشد. که مهم ترین آنها اضافه شدن به یک متخصص در این زمینه است.

البته گفته می شود ژاوی در ابتدا با حذف اسکار برادر بزرگترش مخالفت کرده بود اما می توانست تغییرات پیشنهادی دکو و مدیران باشگاهش را برای فصل آینده بپذیرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی