منچستریونایتد مرحله بعدی پروژه بازسازی اولدترافورد را فاش کرد – اخبار منچستریونایتد و اخبار نقل و انتقالات


مدتها بود که به پایان رسیده بود و صاحبان جدیدی برای این اتفاق نیاز داشتند، اما اولدترافورد در نهایت توجه و احترامی را که شایسته آن است به خود جلب کرد.

پس از جاه طلبی بلند سر جیم رتکلیف برای ساختن آن به عنوان «ومبلی شمال»، سخنان او با اعمال پشتیبانی می شود.

اولین جلسه پروژه بازسازی اولدترافورد اخیرا برگزار شد و اکنون باشگاه مرحله بعدی این پروژه را فاش کرده است.

دیلی میل گزارش می دهد که در حالی که یونایتد هنوز مشخص نکرده است که کدام جهت را در پیش خواهد گرفت- استادیوم جدید یا بازسازی استادیوم موجود، این که هر کدام از این جهت ها چگونه خواهد بود واضح تر شده است.

اگر باشگاه تصمیم به انجام کارهای نوسازی در استادیوم موجود داشته باشد، طبق گفته مدیر عملیاتی یونایتد، کولت روش، تمرکزش بر ساخت یک “سکوی جنوبی جدید در کلاس جهانی” خواهد بود.

جایگاه جنوبی که به عنوان جایگاه بابی چارلتون شناخته می‌شود، قدیمی‌ترین جایگاه در استادیوم است و با توسعه مجدد آن، ظرفیت اولدترافورد به حدود 90000 نفر می‌رسد.

روشه گفت: “اولین گزینه توسعه مجدد استادیوم فعلی است، که این کار را انجام می دهد. در درجه اول بر ساخت یک جایگاه جنوبی جدید در کلاس جهانی و همچنین بازسازی سه جایگاه دیگر تمرکز کنید.

گزینه دیگر، که روشه نیز در مورد آن صحبت کرد، ساخت یک استادیوم کاملاً جدید است که تحت پروژه بازسازی قرار خواهد گرفت.

هدف نه تنها ساخت یک استادیوم جدید، بلکه توسعه منطقه اطراف آن برای ایجاد یک تجربه جامع در روز مسابقه برای هواداران است.

روشه گفت: “جایگزین این است که یک استادیوم جدید در جای پای خود بسازیم، که می تواند به طور قابل توجهی ظرفیت را افزایش دهد و یک استادیوم و تجربه پیشرو در جهان را برای هواداران، تیم و سایر سهامداران ارائه دهد.”

سر جیم رتکلیف قبلاً فاش کرده بود که انتخاب او ساخت یک استادیوم جدید به جای صرف پول برای نجات اولدترافورد در حال نابودی است.

بی علاقگی گلیزرها باعث شده است که ورزشگاه فعلی در وضعیتی قرار بگیرد که در خور باشگاهی به اندازه منچستریونایتد نیست.

اگر واقعاً دوران جدیدی در راه است، ممکن است با بسیار بدتر از اعلام یک استادیوم جدید آغاز شود.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/25/manchester-united-reveal-next-stage-of-old-trafford-redevelopment-project-279389/ منبع: