واکنش عنایتی به سوال جوان ترین لیست تاریخ لیگ برتر



رضا عنایتی عصر امروز در نشست خبری پس از حذف تیمش در هجدهمین دوره جام حذفی مقابل مس رفسنجان در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب مس رفسنجان برای صعود به مرحله بعدی تبریک می گویم. گام. بازی را می توان به دو بخش تقسیم کرد. بازیکنان باتجربه مس در موقعیت های پنالتی می توانستند ضربات بهتری بزنند اما از نظر تصویری با بازیکنان جوان بازی کردیم زیرا قهرمانی برای ما بسیار مهم است. توانستیم موفقیت بزرگی برای پیکان کسب کنیم.

وی افزود: بازیکنان جوان ما در آینده حرفی برای گفتن دارند. من از آنها بی نهایت خوشحالم و از آنها تشکر می کنم که آنچه را که می خواستیم در فضای سنگین رفسنجان به نمایش گذاشتند. آنها پشتوانه بسیار خوبی برای باشگاه پیکان هستند. باشگاه پیکان همواره در پرورش استعدادهای جوان پیشگام بوده است.

سرمربی پیکان ادامه داد: خدا را شکر در 120 دقیقه در شرایط خوب بازی را به ضربات پنالتی بردیم و در پنالتی ها هر چقدر هم که شوتزن خوب باشد شانس نقش اصلی را دارد. ما خود را برای مسابقات قهرمانی آماده می کنیم که بازی های سنگینی برای تیم ما خواهد بود. انشاالله با این شرایط و انگیزه لیگ را آماده کنیم و لیگ را در شرایط خوبی به پایان برسانیم.

عنایتی درباره ترکیب اولیه تیمش و بازی جوانان گفت: باشگاه پکان نقش پیشرو در پرورش استعدادها و معرفی بازیکنان به فوتبال کشور دارد. از بازیکنانی که با آنها بازی کردم 8-9 نفر در تهران ماندند. شرایط حساس جدول رده بندی لیگ کمی ما را گیر کرد وگرنه می توانستیم بازیکنان جوان بیشتری را با خودمان بیاوریم و اگر کمی شانس داشتیم می توانستیم از این مرحله هم عبور کنیم. علاوه بر این باشگاه مس رفسنجان بازیکنان تهاجمی دارد. شاید از نتیجه ناراحت باشم اما از دستاوردی که برای باشگاه پیکان آوردم بسیار خوشحالم.

وی افزود: همه بازیکنان ما بین 18 تا 20 سال سن دارند. میانگین بازیکن امروز 22 یا 23 سال سن دارد. لیست امروز ما بسیار هیجان انگیز است.

بیشتر بخوانید: عکس احمدرضا عابدزاده قهرمان خود را به همه معرفی کرد/تولد بی صدا دروازه بان معروف



سرویس داخلی اخبار فوتبال