ژاوی در حاشیه واکنش نشان داد. اگر بارسلونا را ترک می کردم یک یورو هم نداشتم/ اعتمادها را دیدم و تصمیم گرفتم بمانم

ژاوی در ژانویه اعلام کرد که به دلایل متعددی بارسلونا را ترک خواهد کرد. از فشار زیاد این کار گرفته تا نیاز به تغییرات اساسی در باشگاه. او سه ماه به تصمیم خود پایبند بود و سه روز پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان و شکست در ال کلاسیکو، نظرش را تغییر داد.

ژاوی و لاپورتا صبح امروز (پنجشنبه) در کنفرانس خبری حاضر شدند و لاپورتا ابتدا ماندن ژاوی را خبر خوبی برای باشگاه اعلام کرد و ژاوی پس از او شروع به صحبت کرد و تصمیم خود را توضیح داد.

سرمربی تیم فوتبال گفت: “می دانید که من یک طرفدار بزرگ بارسلونا هستم و همیشه سعی می کنم بهترین عملکردم را برای باشگاه انجام دهم.” مهمترین چیز این است که به مجموعه فکر کنید. من با رئیس جمهور ملاقات کردم و دیدم که اعتماد رئیس جمهور، هیات ورزشی و کل هیات رئیسه را دارم. حمایت بازیکنان بسیار مهم بوده است. آنها به من فهماندند که این پروژه باید ادامه یابد. هواداران به من نشان دادند که باید ادامه دهم، همانطور که کادرفنی این کار را کرد. من فقط به بهترین چیز برای باشگاه فکر می کنم. در ژانویه فکر می کردم بهتر است بروم، اما اکنون همه چیز را متفاوت می بینم. فکر می کنم این بهترین تصمیم است.»

ژاوی احساس می کند که بازیکنان به روش های او اعتقاد دارند و این را دلیل خوبی برای ماندن می داند.

“من امید زیادی دارم و کاملاً به آن متقاعد شده‌ام. بازیکنان به روش من اعتماد دارند و همه اینها باعث شده است نظرم تغییر کند. به خصوص اعتماد رئیس، دکوراسیون و بازیکنان. این موضوع پول یا نفس نیست. من دیدم. اعتماد همه.”

ژاوی: اگر به آنجا می رفتم یک یورو هم نداشتم/ اعتمادها را دیدم و تصمیم گرفتم بمانم

بارسلونا صبح پنجشنبه قبل از اینکه ژاوی و لاپورتا تصمیم خود را برای تیم توضیح دهند، تمرین کردند. “بازیکنان این خبر را شنیدند و ما یکی از بهترین تمرینات فصل را داشتیم. وقتی اعتماد به نفس همه را می بینم احساس قوی تر می کنم. این تاریخ است.”

گزارش هایی مبنی بر مخالفت هیئت مدیره با ماندن ژاوی وجود دارد و با توجه به اینکه یک سال از قرارداد او باقی مانده است، در صورت جدایی از باشگاه، مبلغ قابل توجهی دریافت خواهد کرد. ژاوی افزود: “با این حرف ها می خواهند وجهه من را خراب کنند. اگر در باشگاه نمی ماندم حتی یک یورو هم نمی خواستم. رئیس این را می داند.” پول قرارداد من متعلق به مربی بعدی است. “

لاپورتا همچنین توضیح داد که “این نمونه دیگری از عشق او به بارسلونا است. او همیشه می گفت که از بند قراردادش چشم پوشی می کند. ژاوی همیشه از نظر مالی با وقار رفتار کرده و هیچ وقت طمع نشان نداده است.

در طول هفته صحبت های زیادی مبنی بر ماندن ژاوی در صورت خرید بازیکنان مورد نظر و ایجاد تغییرات مطرح شد. ژاوی درباره این موضوع گفت: هماهنگی خوبی با دکو و سرمربی دارم و همیشه به دنبال بهترین ها برای باشگاه بوده ایم و هیچ شرطی تعیین نکرده ام.

بیشتر بخوانید: پاسخ رئیس باشگاه در نشست خبری بارسلونا: چرا ژاوی می ماند؟

سرویس اخبار فوتبال خارجی