نویدکیا: یک تیم داغان تحویل گرفتم!


سرویس خبر شماره: 2017077
6 مه 1403 در 9:34 ب.ظ.
793

0نقطه نظر

ما شانس خود را برای حذف قهرمانی امتحان می کنیم

سرمربی مس رفسنجان می گوید طبق قرعه کشی برای قهرمانی در جام حذفی قدم به قدم پیش می روند.

نویدکیا: یک تیم داغان تحویل گرفتم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محرم نویدکیا پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان در جام حذفی گفت: جا دارد از هوادارانمان تشکر کنم که در این هوای بارانی تا آخرین لحظه ما را حمایت کردند. امیدوارم همیشه از من حمایت کنند.

او ادامه داد: مسابقه پیچیده ای بود. تیم پیکان با آرنج متفاوت وارد زمین شد. موقعیت های زیادی داشتیم که متأسفانه از دست دادیم و می توانستیم بازی را در ضربات پنالتی ببازیم. تجربه خوبی برای ما بود. پیکان با سبک بازی خود بازی می کرد و با تعداد زیاد و جمع و جور با جوانان یک سوم وسط بازی کرد. خوشبختانه موقعیت های زیادی خلق کردیم و این برای من جذاب بود. از طرفی یک توپ ساده وارد دروازه ما شد. خوشحالم که توانستیم در شرایط سخت و پیچیده پیروز شویم. باید بپذیریم که رویدادها می توانند تمرکز ما را مختل کنند. ما باید صبورتر باشیم و چالش ها را مدیریت کنیم تا گام به گام پیشرفت کنیم.

سرمربی مس به بهبود شرایط این تیم از زمان حضورش روی نیمکت اشاره کرد: ما هنوز درخواست کننده نیستیم. ما باید بلند شویم. واقعیت این است که روزهای اول برای من سخت بود. من نمی خواهم خودم را توصیف کنم. من با 12 بازیکن شروع کردم. تیمی از دغان را تحویل گرفتم که در شرایط روحی و روانی وحشتناکی قرار داشت. باشگاه در شرایط ایده آلی نبود، اما همه با هم کار کردیم. فقط مربوط به من نبود.

2014897

نویدکیا در ادامه سخنان خود گفت: همه کمک کردند، بچه ها دور هم جمع شدند و کمی به من اعتماد کردند و اوضاع بهتر شد. امیدوارم شرایط را بهتر کنیم. مطمئن بودم که این تیم از افراد خوبی تشکیل شده و با چالش هایی روبرو شده است. حتی در آبادان شرکت کردم اما دیدم نمی توانم مشکلات را حل کنم. من اینجا دیدم که همه می خواهند مشکلات را حل کنند. در اینجا اما دیدم که همه می خواهند از فعل خواستن استفاده کنند.

او درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: در جام حذفی باید هم در خانه و هم خارج از خانه بازی کنید. یکی از مشکلات حذف ما این است که فقط یک بازی است. اغلب در خانه، با تیم های ضعیف تر و بزرگتر، این منجر به پنالتی می شود. این جام حذفی که در دست داریم از نظر کیفی نمی تواند خوب باشد. واقعیت این است که می‌توانیم یک تساوی خارج از خانه مقابل یک تیم سخت و یا یک تساوی دیگر داشته باشیم. شانس وجود دارد و شما باید قدم به قدم جلو بروید.

نویدکیا در پایان گفت: باید بهتر کار کنیم تا در هر پله بالاتر برویم. شرایط ما بهتر شده است اما اگر شرایط این گونه بود من با تیم اصلی بازی نمی کردم. حتی اگر شانس ما کم باشد سعی می کنیم از آن استفاده کنیم و قهرمان شویم.

مجله اخبار فوتبال داخلی