ترکیب احتمالی پرسپولیس در هفته اول قهرمانی/ سورپرایز یحیی برای دیدار مقابل ذوب آهن چگونه است؟

یحیی گل محمدی پس از گذراندن روزهای پرمشغله نقل و انتقالاتی، حالا منتظر اضافه شدن یک مهاجم خارجی است تا تیمش را با فهرست کامل به بازی های لیگ برتر بفرستد.

لازم به ذکر است که پرسپولیس برای دیدار مقابل ذوب آهن، کاپیتان اول خود امید عالیشاه را به دلیل محرومیت و وحید امیری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و وضعیت حضور وحدت حنان اف نیز در این دیدار مشخص نیست.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

همچنین افرادی مانند احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سیامک نعمتی، کمال سغدیا، محمد عمری، شیرزد تمیرف و حامد پاکدل نیز می توانند در صورت نیاز به عنوان تعویض وارد بازی شوند.

بدین ترتیب اسدبیگی به احتمال زیاد بالاتر از کمال صغده نیا در ترکیب اصلی قرار می گیرد و در کنار میلاد سرلک به میدان می رود.

تمرینات و دیدارهای دوستانه پرسپولیس نشان می دهد که یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با سیستم 1-3-2-4 به مصاف حریفان برساند. طبق اخبار رسیده از اردوی پرسپولیس، اکثر نفرات اصلی این تیم برای دیدار مقابل ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر مشخص هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، پرسپولیس با همین سیستم به مصاف ذوب آهن خواهد رفت. . .

البته یکی از پست هایی که یحیی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده دفاع چپ است. جایی که به غیر از احمدی جوان، علی نعمتی هم حضور دارد اما شانس احمدی برای حضور در ترکیب اصلی کمی بیشتر است و یکی از شگفتی های پرسپولیس خواهد بود.

دومین سورپرایز پرسپولیس احتمالا به حضور آخرین خرید این تیم یعنی سینا اسدبیگی مرتبط خواهد بود. هافبک دفاعی جدید 25 ساله پرسپولیس که از ذوب آهن به این تیم پیوست، یکی از بازیکنان سرحال و آماده پرسپولیس است و یحیی گل محمدی نیز از عملکرد این بازیکن رضایت کامل دارد.

علاوه بر این مهدی ترابی، سروش رفیعی و سعید صادقی که ستاره های پرسپولیس در این فصل خواهند بود، پشت سر مهدی عبدی تک مهاجم این تیم قرار خواهند گرفت و در افتتاحیه لیگ لیست پرسپولیس را تشکیل می دهند.

علیرضا بیرانوند طبق انتظار در دروازه خواهد بود. مرتضی پورعلیگنجی و گیورگی گلسیانی زوج دفاع سرخ پوشان را تشکیل خواهند داد. دانیال اسماعیلی فر مدافع راست و محمدمهدی احمدی مدافع چپ پرسپولیس در افتتاحیه لیگ خواهند بود.