توصیه مهم سرمربی استقلال به کاندیدای سرمربیگری تیم ملی/ پاسخ سکوت الهام بخش به ساپینتو: خیلی پیر شدی!

انتشار عکس صحبت ریکاردو ساپینتو و سکوت الهامی پس از پایان بازی شایعات زیادی را به راه انداخت که تقریباً همه آنها اشتباه بود.

سرمربی تیم هواداری نیز در واکنش به آن صحبت های دوستانه سرمربی استقلال از او تشکر کرد و در پاسخ به ساپینتو از رفتار جوانمردانه او تمجید کرد و به او گفت: تو خیلی شجاعی.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ساپینتو با گذاشتن دست روی شانه الهامی به او گفت: فوتبال همین است! اتفاقات فوتبال گاهی به تلخ ترین شکل ممکن برای سرمربی رقم می خورد. امشب برای شما و تیم خوبتان به همین شکل اتفاق افتاد و البته تلخ و شیرین.

از نزدیکان کادر فنی استقلال مطلع شدیم که ساپینتو پس از رسیدن به ساکت الهامی ابتدا از او بابت باخت تیمش دلجویی کرد و الهامی را یکی از مربیان خوب فوتبال کشورمان دانست. ساپینتو بعد از این اولین تعریف ها به الهامی گفت: «دوست خوبم! ناامید نشوید و فکر نکنید که تیم ضعیفی دارید. اتفاقا بازیکنان تیم هوادار خوب و با استعداد هستند.

توصیه مهم سرمربی استقلال به کاندیدای سرمربیگری تیم ملی/ پاسخ الهام بخش بی صدا به ساپینتو: خیلی پیر شدی!

کاندیدای سرمربیگری تیم ملی فوتبال کشورمان، سرمربی تیم هواداران آذربایجان که تیمش با 6 گل مغلوب شاگردان ساپینتو شد، پس از گل چهارم به سختی به کنار زمین حرکت نکرد. و تنها نظاره گر گل های متوالی تیمش بود اما سرمربی پرتغالی استقلال به محض پایان آن دیدار به سراغ او رفت و او درباره شرایط این بازی خاص صحبت کرد.

ساپینتو که مربی دنیا دیده ای است در پایان سخنان الهامی خاطرنشان کرد: مطمئنم با تلاش شما و شاگردانتان در هفته های آینده شرایط تیم هواداران بهتر خواهد شد. آرزو می کنم موفق شوی.