کابوس ستاره بایرن: اشتباه پرهزینه با برادر دوقلویش!

فلوریان پلاتنبرگ، روزنامه‌نگار مشهور اسکای اسپورت آلمان در این باره گفت: “بایرن تمام تلاش خود را برای فروش سادیو مانه در تابستان امسال انجام خواهد داد. از نظر ورزشی، توماس توخل به این دلیل که او این کار را نمی‌کند، قصد استفاده از مانه را ندارد. با سیستم او سازگار است. این اطلاعاتی است که من دارم.”


سرویس خبر شماره: 1921544
28 آوریل 1402 ساعت 10:26
3.3 هزار |

0نقطه نظر

درگیری مهاجم سنگالی با لروی سانه در رختکن بایرن پس از باخت به منچسترسیتی باعث شد همه منتقدان با صدای بلند صحبت کنند و حالا به نظر می رسد او در فصل آینده جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت. .

1761054

سادیو مانه، مهاجم سنگالی روزهای بسیار سخت و بدی را در بایرن مونیخ سپری می کند.

کابوس ستاره بایرن: اشتباه پرهزینه با برادر دوقلویش!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیوستن مانه به بایرن مونیخ شوک بزرگی به لیورپول وارد کرد و آنها هنوز نتوانسته اند پس از جدایی او با این شرایط کنار بیایند.

در حالی که قرار بود این بازیکن ستاره بایرن شود و جای خالی روبرت لواندوفسکی را پر کند، اوضاع به گونه ای دیگر رقم خورد و حالا خیلی ها انتقال او به آلیانز آرنا را اشتباهی بزرگ و پرهزینه می دانند.

وی با اشاره به هزینه جذب مانه افزود: به خدمت گرفتن این بازیکن اشتباه بزرگی تلقی می شود به خصوص اینکه دستمزد او بیش از 20 میلیون یورو در سال است و پس از عملکرد ضعیف او، بسیاری در باشگاه به شوخی می گویند که به نظر می رسد بایرن مانه را خریده است. برادر دوقلو، نه بازیکنی که در لیورپول بود.”



مجله اخبار فوتبال خارجی