جنجال در انزلی; وقتی مازیار تیم را آزاد کرد! (تصویر)

این بود که مازیار زارع تیمش را بیرون آورد و حاضر به ادامه بازی نبود. او با فریادهای بلند خود به ناظر و داور مسابقه اشاره کرد که روی دروازه بانش خطا شده و نباید پنالتی اعلام می شد.


سرویس خبر شماره: 1841268
سپتامبر 09, 1401 در 00:02
17.6 هزار |

12نقطه نظر

زارع در نشست خبری گفت: همانطور که من باید قوی تر شوم، داور هم باید قوی تر شود چون مدت هاست این داور را ندیده ام. دیشب انتخابات ما لغو شد و دوبار دوباره برگزار شد، چقدر انتظار داریم VAR بیاید. داور گیر کرده بود و به نظر من نباید با سرنوشت شهر و تیمی اینجوری بازی کرد. تصمیمات کوچک داور هم ما را عصبی می کند. در ضربات پنالتی تقصیر دروازه بان ما بود.

سرمربی ملوان به شدت به داور مسابقه معترض بود و قصد داشت بازی را ادامه ندهد و به این ترتیب 8 دقیقه بازی را از دست داد اما با بازگشت به کار، آرمان قاسمی موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه تیمش را باز کند.

همین نکته به تنهایی می تواند شروعی برای مازیار زارع باشد تا تیمش را به بالای جدول برساند و از کابوس تکرار سرنوشت فجرسپاسی فرار کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

ملوان سرمربی تیم در بازی با ذوب آهن لحظات عجیبی را برای تیمش رقم زد.

جنجال در انزلی;  وقتی مازیار تیم را آزاد کرد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در دیدار تیم های ملوان و ذوب آهن یک پنالتی به سود تیم میهمان اعلام شد که بر خلاف نظر ذوب آهن; هواداران، کادرفنی و بازیکنان معلوان احساس کردند که داور اشتباه کرده و نباید پنالتی می گرفت.

ملوان در این بازی عملکرد تیمی شایسته ای داشت و با حمایت هوادارانش موفق شد باخت یک بر صفر را به تساوی یک بر یک تبدیل کند. البته آنها خوش شانس هم بودند که ضربه اسلامی به تیرک دروازه این تیم برخورد کرد و صادقی دروازه را نجات داد تا از این طریق شکست نخورد.