جنون جدید در نیوکمپ؛ هواداران متعصب تیم ژاوی

آمارها نشان می دهد که در شروع فصل جدید، میانگین حضور جمعیت در ورزشگاه بارسا 82 درصد بوده که نسبت به فصل گذشته افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

این فصل اما شرایط کاملا متفاوت بوده است. در اولین بازی خانگی این فصل نیوکمپ، 81104 تماشاگر حضور داشتند. این آمار اولین بازی نشان داد که نگاه هواداران به تیمشان تغییر کرده است. در دومین بازی خانگی مقابل وایادولید تعداد تماشاگران افزایش یافت و به 83972 نفر رسید. بیشترین حضور در این فصل مربوط به بازی روز شنبه مقابل الچه بود که بیش از 85 هزار نفر برای تماشای بازی ژاوی به نیوکمپ رفتند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آمارها نشان می دهد که در شروع فصل جدید تعداد صندلی های No Camp به 82 درصد رسیده که نسبت به فصل قبل افزایش چشمگیری داشته است.

جنون جدید در نیوکمپ؛  هواداران متعصب تیم ژاوی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هواداران بارسلونا بار دیگر با اشتیاق به نیوکمپ می روند تا بازی های تیمشان را تماشا کنند. از گل های لواندوفسکی گرفته تا نفوذهای تماشایی دمبله و بازی های پدرانه خیره کننده، تیم ژاوی هواداران خود را حتی بیشتر از فصل گذشته به وجد آورده است و سرمربی بارسا به یکی از محبوب ترین چهره های کاتالونیا تبدیل شده است.

عملکرد عالی شاگردان ژاوی باعث شد که نوکمپ بدون توجه به حریف بارسا و زمان بازی، بار دیگر مملو از تماشاگران شود.


سرویس خبر شماره: 1844510
28 سپتامبر 1401 ساعت 9:30 ب.ظ.
12.9 هزار |

20نقطه نظر

فصل گذشته به دلیل اپیدمی کرونا، نیوکمپ با حضور محدود هواداران کار خود را آغاز کرد. اما در برخی مسابقات حتی سی تا چهل درصد از ظرفیت مجاز ورزشگاه پر نشد. این اتفاق سران باشگاه کاتالانی را نگران کرد.