خشم هواداران لیورپول از نونز؛ بدترین شروع ممکن!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در هفته دوم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان کریستال پالاس بود و به تساوی 1-1 مقابل تیم رضایت داد.
نونز که خیلی ها امیدوار بودند مانند هفته گذشته به کمک لیورپول بیاید و در اولین بازی خانگی خود پس از پیوستن به این تیم گلزنی کند، نتوانست کنترل خود را حفظ کند و در یک درگیری لفظی با ضربه سر یواخیم اندرسن را به ثمر رساند.
این اتفاق باعث شد تا داور بلافاصله به او کارت قرمز نشان دهد و این بازیکن را از زمین خارج کند تا کار برای لیورپول دشوارتر شود.
شاگردان یورگن کلوپ که هفته گذشته نتیجه بهتری از تساوی کسب نکردند، در آن بازی نیز تنها یک امتیاز کسب کردند و به همین دلیل راهی لیگ برتر نشدند که باعث عصبانیت هواداران لیورپول شد. مقابل نونز


یکی از هواداران لیورپول در توییتر خود نوشت: “وای باور نکردنی است. نونز در دقیقه 58 از بازی اخراج شد. او واقعا کنترل خود را از دست داد و با ضربه سر به اندرسن وارد شد. چه اتفاق بدی برای لیورپول و چه موقعیت خوبی برای پالاس.”
کاربر دیگری با اشاره به اینکه لیورپول همیشه بازیکنان خاموش داشته است، گفت: آخرین باری که بازیکنی با کارت قرمز مستقیم اخراج کردیم کی بود؟ اون نونیز احمق!
یکی دیگر از کاربران توییتر با انتقاد از این رفتار نوشت: “این رفتار نونز واقعا بی احترامی بود. چنین اتفاقی به هیچ وجه قابل توجیه نیست.”
به نظر می رسد نونیز در اولین حضور خود در آنفیلد نتوانست توجه هواداران لیورپول را به خود جلب کند و او اکنون کار سختی برای بهبود این وضعیت دارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1838569
25 اوت 1401 ساعت 09:58
3.7 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

هواداران لیورپول از رفتار داروین نونس ستاره اروگوئه ای که منجر به اخراج این بازیکن در بازی مقابل کریستال پالاس شد، ناراضی هستند.