دورتموند 1-0 شالکه; تلخی پیروزی با مصدومیت کاپیتان

مهمترین اتفاق نیمه اول این دیدار مصدومیت شدید مارکو رویس کاپیتان دورتموند در دقیقه 30 بود. رویس که به شدت آسیب دیده بود، زمین را ترک کرد و در دقیقه 32 جای خود را به جیووانی رینا داد.

جاد بلینگهام مهمترین بازیکن نیمه اول بازی بود که بارها برای خط دفاعی شالکه دردسرساز شد. اما او تا پایان نیمه فرصت 100 درصدی نداشت و نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هر دو تیم در دقایق ابتدایی به دلیل حساسیت بالای بازی با عصا راه می رفتند اما در دقیقه 7 آنتونی مودسته فرصت گلزنی داشت اما پاس توماس مونیر را به ترتیب تبدیل نکرد. در دقایق بعد هیچ یک از دو تیم نتوانستند برتری قابل توجهی کسب کنند.

بوروسیا دورتموند در دربی ایالت وستفالن آلمان با نتیجه یک بر صفر شالکه را شکست داد.

دورتموند 1-0 شالکه;  تلخی پیروزی با مصدومیت کاپیتان


سرویس خبر شماره: 1844125
26 سپتامبر 1401 ساعت 20:13 |
1.2 هزار |

0نقطه نظر

در ادامه بازی شالکه نتوانست دورتموند را تحت فشار بگذارد تا بازی را به تساوی بکشاند و به جز تلاش موکوکو برای زدن یک گل دیگر، چیز خاصی روی گل ها ندیدیم. در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان به پایان رسید.



مجله اخبار فوتبال خارجی با شروع نیمه دوم، جریان بازی تقریباً مانند نیمه اول بود و هر دو تیم نتوانستند موقعیت های جدی ایجاد کنند. در دقیقه 60 دورتموند از طریق جیووانی رینا نزدیک بود دروازه شالکه را باز کند اما ضربه سر او توسط دروازه بان شالکه مهار شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بروسیا دورتموند در هفته هفتم بوندس لیگا در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف حریف سنتی رفت. شالکه، دو تیم سابق ایالت وستفالن آلمان که از دو شهر همسایه و نزدیک به هم هستند و رقابت شدیدی بین هوادارانشان در جریان است.

در دقیقه 64 یوسفه موکوکو به جای آنتونی مودسته وارد زمین شد تا دورتموند با یک مهاجم جدید به گل برسد. موکوکو چندین بار در دروازه شالکه ظاهر شد تا اینکه در دقیقه 79 دروازه شالکه را باز کرد. ارسال ماریوس وولف در مقابل دروازه شالکه به موکوکو برخورد کرد تا با ضربه سر از فاصله نزدیک دروازه حریف باز شود.