رجی تصمیم موریس را دشوارتر کرد

هافبک دفاعی تیم فوتبال سپاهان پس از یک فصل نه چندان خوب در دیدار روز گذشته عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

در مقابل مسعود ریگی در حالی که مدافعان میانی سپاهان سعی در ایجاد بازی داشتند، او بین دانشگر و داسیلورا قرار گرفت تا کار انتقال با دقت و سرعت بیشتری انجام شود و آن هم در یکی از این صحنه ها، ریگی موقعیت را رقم زد. صحنه گل دوم این تیم با پاس هوشمند و سریع او توسط رامین رضاییان.
مورائیس از تمرینات پیش فصل و بازی های دوستانه سپاهان، محمد کریمی را برای پست هافبک دفاعی مد نظر داشت اما به دلیل عدم آمادگی کامل فرناندز سرمربی پرتغالی سپاهان، استقلال تصمیم دیگری گرفت و کریمی را انتخاب کرد. رو به جلو.


سرویس خبر شماره: 1838073
22 اوت 1401 در 03:27 ب.ظ
5.5 هزار |

4نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مسعود ریگی یکی از خریدهای محرم نویدکیا برای تقویت کمربند خط میانی در سیستم 3-3-4 محرم نویدکیا بود. او به سپاهان آمد تا برخلاف لیگ بیستم که طلایی پوشان اصفهانی با یک هافبک دفاعی و دو هافبک هجومی بازی می کرد کمی ترکیب سپاهان را تغییر دهد و محرم نویدکیا از دو هافبک دفاعی مقابل مدافعان استفاده کند. سرمربی سابق سپاهان با این کار قصد داشت به دفاع و خط میانی خود قدرت بیشتری بخشد و خیال محمد کریمی را که تنها هافبک دفاعی این تیم در لیگ 20 بود راحت کند و در درگیری های فیزیکی به او کمک کند. ویژگی های یک هافبک دفاعی مدرن و تسلط او در بازی به قدرت جنگندگی و سرزنش او بستگی دارد. با این حال، همه چیز آنطور که نویدکیا پیش بینی کرده بود پیش نرفت.
مسعود ریگی که با امیدهای زیادی به سپاهان آمده بود و نویدکیا روی توانایی های او حساب ویژه ای باز کرده بود، به هیچ وجه نتوانست پاسخگوی خواسته های کادر فنی سابق سپاهان باشد و مصدومیت زودهنگام او را مجبور به غیبت در بسیاری از موقعیت های حساس کرد. لحظاتی از فصل در دسترس نبود و در نهایت نه فصل خوبی برای او ثبت شد و نه برای سپاهان.
با این حال روز گذشته بار دیگر شاهد حضور مسعود ریگی در پست هافبک دفاعی بودیم. این بار اما سپاهان مانند لیگ بیستم با هافبک دفاعی بازی کرد و محمد کریمی و یاسین سلمانی نیز به عنوان دو هافبک هجومی یک خط از این بازیکن گذشتند.

ریگی با پاس سریع و دقیق خود زمینه ساز گل دوم مسابقه شد اما چون این پاس از زمین خودش ارسال شد شاید چندان مورد توجه قرار نگرفت.

حال باید دید با آماده شدن فرناندز که در پست هافبک هجومی بازی می کند، چه تغییراتی در ترکیب بازیکنان سپاهان خواهیم داشت. چه کریمی در پست هافبک دفاعی قرار بگیرد و چه مورایس با توجه به عملکرد خوب مسعود ریگی باز هم از این بازیکن یک خط مقابل مدافعان سود می برد.



مجله اخبار فوتبال داخلی