رسانه بلژیکی: حسین زاده خرید بعدی شارلوا است

شارلوا که پیش از این چندین بازیکن ایرانی از جمله کاوه رضایی، علی قلی زاده، امید نورافکن و یونس دلفی را در تیم خود دیده بود، حالا وینگر جوان استقلال که فصل طلایی را در تیم مجید فرهاد سپری کرد، در اختیار دارد.

تابستان سال گذشته بود که حسین زاده از سایپا به استقلال آمد و با اعتماد فرهاد مجیدی به این بازیکن توانست به طور منظم در تیمش بازی کند و در لیگ گذشته پدیده شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1834077
Jul 27, 1401 @ 1:46 PM
1.3K امتیاز خبر|

2نقطه نظر

گورخرها به بازار ایران بازگشتند

حسین زاده در اولین تمرین پشت سر هم استقلال خود را به کادر فنی جدید باشگاه معرفی کرد اما از شرکت در تمرین و رفتن به اردوی ترکیه برای تایید جدایی اش خودداری کرد.

در همین راستا سایت بلژیکی footnews اخبار نقل و انتقالات تیم های مختلف لیگ این کشور را مورد بررسی قرار داد و تا حدی تحرکات شارلوا در بازار تابستانی را زیر ذره بین قرار داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بحث جدایی امیرحسین حسین زاده از استقلال مدت هاست که در رسانه ها مطرح شده است و وینگر جوان آبی ها مشتری بزرگ بلژیکی دارد و خود او نیز تمایل زیادی دارد تا لای بعدی را پشت سر بگذارد. فصل به عنوان لژیونر در فوتبال اروپا ادامه دارد.

حسین زاده یک فصل دیگر با آبی های پایتخت قرارداد دارد اما با توجه به بند فسخ قراردادش که بین 200 تا 250 هزار دلار گفته می شود، می تواند از استقلال جدا شود و به تیم مورد نظرش بپیوندد.

یک رسانه بلژیکی از پیوستن امیرحسین حسین زاده به شارلوا در آینده نزدیک خبر داد.

این رسانه نوشت: مهدی بیات، مدیرعامل باشگاه شارلوا تایید کرد که این تیم در آستانه جذب دو مهاجم جوان است. بیش از همه نذیر بنبوعلی یک مهاجم مرکزی است. این بازیکن 22 ساله الجزایری از تیم AC Parado کشورش می آید. خبر تایید شده دیگری مبنی بر ورود مجدد شارلوا به بازار ایران منتشر شده است. آنها با امیرحسین حسین زاده، وینگر چپ 21 ساله تیم خود را تقویت خواهند کرد.