رقابت برای این مقام تیم ملی مرگبار است (تصویر)

با این حال سرمربی تیم ملی در این مدت ثابت کرده است که توانایی تصمیم گیری های غیرمنتظره را دارد و می تواند با توجه به تاکتیک های خود در رقابت های مختلف از بازی های مختلف استفاده کند.

این باعث شد تا بازیکنانی که برای این پست رقابت می‌کنند، بهترین عملکرد خود را داشته باشند، اما راهی جام جهانی قطر شوند. موردی که انتخاب نهایی بین جلالی، نورافکن، محمدی و حاج صفی را برای کی روش سخت می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یکی از پرفروش ترین پست های تیم ملی دفاع چپ است و باید دید گزینه نهایی کی روش کدام بازیکن خواهد بود.

رقابت برای این مقام تیم ملی مرگبار است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1852477
17 نوامبر 1401 در 1:44 ب.ظ
2.1 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چهار مدعی دفاع چپ

جلالی در اردوی اتریش و دیدار تدارکاتی مقابل اروگوئه در سمت چپ خط دفاعی با انتخاب کی روش به میدان رفت. اما او این فرصت را پیدا کرد که یک نیمه بازی کند و در نیمه دوم حاج صفی از هافبک دفاعی به دفاع چپ تبدیل شد. معامله ای که از ابتدا در جدال با سنگال انجام شد و کاپیتان تیم ملی یکی از بهترین نمایش های خود را به نمایش گذاشت. با این اوصاف می توان حاج صفی را گزینه اول کی روش برای سمت چپ خط دفاعی دانست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از پرفروش ترین پست های تیم ملی با وجود چهار بازیکن آماده، دفاع چپ است. امید نورافکن و ابوالفضل جلالی هم اکنون در تهران هستند و تمرینات را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند. سایر ایرانیان احسان حاج صفی و میلاد محمدی نیز به این دو اضافه خواهند شد تا کی روش برای انتخاب نهایی دلهره شیرینی داشته باشد.