سوت تقابل بزرگ هفته به دکتر رسید

قضاوت حساس ترین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران بر عهده بیژن حیدری بود.


سرویس خبر شماره: 1837010
15 مرداد 1401 ساعت 12:29 |
315

0نقطه نظر

دیدار سپاهان و استقلال دیدار بسیار حساسی است که کار را برای داور سخت می کند و در چنین شرایطی باید دید این داور باتجربه چگونه اولین چالش سخت فصل جدید خود را پشت سر می گذارد. او کار خود را به عنوان داور از سال 1387 آغاز کرد و در سال 1387 دیپلم ملی خود را گرفت و در لیگ برتر سوت زد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

البته در طرف مقابل سپاهانی ها هم خاطرات خوبی از روز رستاخیز حیدری دارند. این داور سرشناس علاوه بر قضاوت دیدار تیم های زرد و آبی پایتخت، قضاوت دیدار آنها مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ بیست و یکم را نیز بر عهده داشت. این دیدار که در اردیبهشت ماه امسال برگزار شد با برتری 2 بر یک سپاهان به پایان رسید.

حیدری قضاوت فینال جام حذفی دو فصل پیش بین استقلال و فولاد را بر عهده داشت. این دیدار با برتری شاگردان نکو به پایان رسید. شاید این آخرین خاطره بد دکتر بیژن باشد چرا که جدا از پیروزی سپاهان در بازی رفت فصل گذشته، تصمیم جنجالی حیدری مقابل گل گهر در روزهای پایانی سال 1400 نیز پیروزی شیرینی را برای آنها به ارمغان آورد.

دکتر بیژن حیدری در فصل گذشته قضاوت بسیاری از بازی های حساس را بر عهده داشت. نکته جالب اینکه او آخرین بازی تیم های استقلال و سپاهان را سوت زد. آبی ها آن بازی را یک بر صفر به پایان رساندند و حالا کمتر از یک سال بعد با تکرار شرایط فصل گذشته، امیدوارند سوت حیدری دوباره خوش شانس باشد و فصل را با برد آغاز کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اسامی داوران هفته اول لیگ برتر ایران 02-1401 اعلام شد. بر این اساس بیژن حیدری حساس ترین دیدار هفته را قضاوت خواهد کرد. او با علیرضا ایلدروم، مهدی علیقادر و یاسر همرنگ تیم داوری دیدار استقلال تهران و سپاهان اصفهان (جمعه 31 مرداد) را تشکیل خواهد داد. محمدرضا فلاح نیز بر این بازی نظارت خواهد داشت.