سیاوش یزدانی عکس های سپاهان را از آرشیو گرفت

صحبت های یزدانی که به نظر می رسد با دلخوری و حتی واکنش استقلالی ها همراه باشد نیز به مذاق هواداران خوش نیامد. البته این بازیکن در اقدامی عجیب صفحه هواداران باشگاه سپاهان را فالو کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصاحبه سیاوش یزدانی چند روز پیش خبرساز شد. مدافع استقلال که برای انجام خدمت سربازی خود در ملوان رفت، همچنان در شرایط نامشخصی برای فصل آینده به سر می برد و مشخص نیست باید در ملوان به فوتبال ادامه دهد یا می تواند دوباره لباس استقلال را به تن کند.


سرویس خبر شماره: 1832082
14 جولای 1401 ساعت 09:41 |
723

0نقطه نظر

سیاوش یزدانی مدافع استقلال چند عکس با لباس سپاهان را که در صفحه اینستاگرامش آرشیو کرده بود، بازنشر کرد.

یزدانی همچنین چند عکس از حضورش در سپاهان را که پیش از این آرشیو کرده بود به صفحه اینستاگرام خود ارسال و در معرض دید عموم قرار داد.

این بازیکن دو روز پیش در یک مصاحبه ویدئویی جنجالی به انتقاد از مدیران استقلال محمود فخری، فرهاد مجیدی، حسین کنعانی زادگان و … پرداخت. او مسائل مختلفی را مطرح کرد که مهم ترین آن ماجرای اعزام این بازیکن به اردو بود که علت آن را باشگاه استقلال عنوان کرد.

پیش از این شایعاتی مبنی بر علاقه سپاهان برای جذب این بازیکن به گوش می رسید اما از یک سو وضعیت سربازی این بازیکن و قبولی در مقطع دکتری هنوز مشخص نیست و از سوی دیگر او با استقلال قرارداد دارد. تا 6 ماه دیگر و حتی در صورت ادامه سازمان نظام وظیفه در صورت موافقت تربیت او، این بازیکن باید به استقلال برگردد.



مجله اخبار فوتبال داخلی