نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری شرکت نرم افزاری آرپا-نرم افزار CRM

در صورتی که بخواهید از نسخه پولی آن استفاده کنیدامکانات همگام‌سازی MailChimp، ارائه گزارشات برنامه‌ریزی شده و همچنین هشدارهای هوشمند، Onboard کردن جلسات، مجوزهای مبتنی بر نقش و … نرم افزار CRM راهکاری مدیریتی و سازمانی برای مدیریت بهتر مشتریان و کاربران شرکت است. شرکت‌ها نمی‌دانند با مشتریان خود چگونه رفتار کنند و چطور از آن‌ها برای کسب درآمد بیشتر کمک بگیرند. حجم و سرعت بالای تبادل اطلاعات بین مشتریان و بخش‌های مختلف سازمان، باعث می‌شود که نتوانید به درستی آن‌ها را مدیریت کنید. برای دسته بندی، نظم دهی و توصیف مشتریان باید از نرم افزارهای مختلف استفاده کنید. نرم افزار CRM می‌تواند بهترین راه حل برای شرکت‌هایی باشد که از یک نظام یکپارچه تبعیت نمی‌کنند.

CRM تعاملی چگونه کار می‌کند

علاوه بر این باعث می‌شود از تمامی فرصت‌های فروش موجود به بهترین شکل استفاده کرده و هیچکدام را به راحتی از دست ندهید؛ همچنین به تبلیغات هدفمند‌تر (با بهره گیری از اطلاعات سازماندهی شده مشتریان) کمک نرم افزار ارتباط با مشتری می‌کند. تمامی این موارد می‌تواند منجر به افزایش سود و کاهش هزینه‌های سازمان شود. نرم افزار CRM به طور کلی برای اجرای کمپین‌های بازاریابی، بهبود روند فروش و ارتباط با مشتریان طراحی می‌شود و با خودکار کردن فرآیند‌ها و وظایف، نقش مهمی در اتوماسیون و نظم کاری دارد. یک نرم افزار CRM بسته‌ای از ابزارها مانند تماس صوتی، چت، ایمیل و… را جهت برقراری ارتباط با مشتری در اختیار شما قرار می‌دهد؛ علاوه بر این ابزارهایی برای تحلیل مشتری، نیازهای مشتری، ارائه پیشنهادات به مشتریان و سایر موارد را برای اجرای موفقیت آمیز کمپین‌های بازاریابی دارد. امروزه با گسترش فناوری‌های جدید نیاز است تا نرم افزار بر روی تبلت، موبایل و لپ تاپ قابل مشاهده باشد.

  • یکی از اولویت‌های مهم شما در انتخاب CRM باید عملکرد عالی آن در مدیریت داده‌ها و مراکز داده (دیتابیس‌) مشتریان شما و ایجاد یکپارچگی در آن‌ها باشد.
  • در نتیجه، شما می توانید دوباره با مشتریان تماس بگیرید و با روش های مختلف بازار یابی آنها را ترغیب به خرید نمایید.
  • با تکمیل ثبت نام، فایل نصب نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری فارسی برای شما ارسال می گردد.
  • این به شما کمک می کند محتوا (ایمیل ها، پیگیری ها، و غیره) و جریان های کاری را ایجاد و به طور منظم ایجاد کنید و با توجه به مرحله کانال فروش که در آن هستید ارتباط برقرار کنید.

در بازاریابی، مزیت‌های محصولات و خدمات برای مشتریان بالقوه به اشتراک گذاشته می‌شود. در سازمان‌ها، تیم‌ها‌ی بازاریابی دیجیتال با اقداماتی مثل ایجاد وبلاگ، ارسال ایمیل به مشتریان جدید و… سرنخ‌های فروش را پیدا می‌کنند، ولی هیچ وقت به طور مستقیم با آن‌ها صحبت نمی‌کنند. در مقابل، تیم فروش می‌تواند با مشتریان تماس داشته باشند و با آن‌ها به‌صورت مستقیم ارتباط برقرار نمایند.

نرم افزار CRM زوهو (ZOHO)

و اینها تنها برخی از پیشرفت های پایه ای هستند که با استفاده از CRM می آیند. ویژگی ها و توابع پیشرفته تر به شرکت ها امکان می دهد اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند تا تصمیمات بهتر بگیرند و فرصت های بیشتری را برای تمرکز بر فرصت های جدید و یا خدمات بهتر مشتریان ارائه دهند. در حالی که تنها جزء جزء نمی تواند اطمینان حاصل کند که یک شرکت در طولانی مدت شکوفا خواهد شد، CRM به سرعت تبدیل به یک ابزار می شود که احتمال موفقیت را افزایش می دهد. ابری این امکان را برای کارکنان بخش های گوناگون شرکت فراهم می سازد که به طور موثر ارتباطات خود با مشتری را مدیریت کنند و تصویر کلان مشتری را در هر زمان بتوانند مشاهده کنند. بله توجه به هریک از جزئیات استقرار نرم افزار CRM بسیار حائز اهمیت است. توجه ویژه به هریک از قدم های ذکر شده در این مقاله برای خرید نرم افزار CRM حائز اهمیت است.

تولید توسط راهکار آفرین آدا

نرم افزار CRM مدیریت ارتباط با مشتری شرکت نرم افزاری آرپا-نرم افزار CRM

در هنگام راه اندازی ، هرکسی که می تواند به کاربران در آموزش سیستم کمک کند ، در دسترس باشد. نرم افزار CRM راه اندازی شده ، بر روی روز کاری بسیاری از افراد سازمان تأثیر می گذارد شما باید انتظار داشته باشید که مقداری مقاومت وجود داشته باشد. حتی اگر مدیر ارشد شما، برای کارهای روزانه خود نیاز به نرم افزار CRM نداشته باشد، انها باید در فرآیند طراحی و اجرا باشند تا اطمینان پیدا کنند نتایج سرمایه گذاری انتظارات آنها را براورده خواهد کرد. حتما” آنها را جدی بگیرید و بصورت جهادی تلاش کنید تا از تمام امکانات نرم افزار به نحو احسن استفاده نمایید. در قدم آخر شما بایستی مشکلات نرم افزار CRM را مشخص کرده و به اطلاع شرکت نرم افزاری برسانید ، لطفا” به هیچ عنوان با خطاهای نرم افزار کنار نیایید.