نساجی را بازیکن داخلی نمی خورد (عکس)

محمود قائدرحمتی که سال گذشته شرایط خوبی را در نساجی مازندران داشت، پس از نمایش قابل قبولی در فینال جام حذفی، در بازی لیگ برتر نیز عملکرد موثری در خط هافبک داشت و علاوه بر نظم دادن به خط میانی اراکیا با 37 گل. او با تکل موفق و دو توپ به تیم سابقش اجازه نداد کار زیادی انجام دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دومین تقابل متوالی تیم های آلومینیوم و نساجی شرایطی را به وجود آورد که اراکی ها در فینال جام حذفی به دنبال انتقام بودند و پیروز شدند اما حملات آنها بی نتیجه بود و تبدیل به گل نشد و اولی بازیکنان نساجی نیز در این بازی به میدان رفتند که فرصتی برای گلزنی نداشتند.

علاوه بر هافبک اراکیس، علی آل کثیر و مهرداد بایرامی، دو مهاجم آلومینیومی که در دو سال گذشته در نساجی مازندران بازی کرده بودند، تا زمانی که دروازه این تیم مقابل آلومینیوم و سابقش بسته نشد، فرصت بازی به عنوان بازیکن تعویضی را پیدا نکردند. بازیکنان بمانند



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822938 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 13:41 |
584 |

0نظرات

هافبک سابق نساجی در تلاش بود تا درهای این تیم را باز کند اما این اتفاق برای او رخ نداد.

قائدرحمتی که در آخرین بازی جام حذفی موقعیت ایجاد کرد و یکی از شوت هایش تبدیل به گل نشد، در دقیقه 24 بازی لیگ برتر با شوتی محکم از میلاد فخرالدینی به سمت دروازه نساجی گذشت که علیرضا. حقیقی پس زد تا هافبک شود نساجی سابق نمی تواند درهای این تیم را باز کند.