نفت 0-0 استقلال; کار در گرما گیر کرد

📌 رویداد ویژه:
رضا و مهاجری و شاگردانش در حالی موفق شدند استقلال ساپینتو را متوقف کنند که آبی ها با سرمربی پرتغالی خود در دو بازی مقابل تیم های تحت هدایت مربی ایرانی پیروز شدند و تنها شکست آنها مقابل سپاهان با مربی خارجی بود. به این ترتیب مسجد سلیمان سرمربی نفت اولین مربی ایرانی شد که از استقلال ساپینتو امتیاز گرفت. کاری که زارع و حسین خانی نتوانسته بودند انجام دهند.

لحظات حساس:

سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی (محمد خرم الحسینی 90+2)، پیمان رنجبری، رضا دهقانی (علی کیانی فر 71)، اسماعیل باقری (میلاد باقری) 2+ 90) امیرحسین کریمی (میثم نقی زاده 74)

* در حالی که مهاجری قرار بود در دقیقه 70 دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند، تنها یکی از تعویض های او انجام شد که حکایت از عصبانیت سرمربی در کنار زمین داشت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قهرمان فعلی لیگ برتر فصل را با شکست یک بر صفر مقابل سپاهان آغاز کرد تا به زودی بار سنگین شکست ناپذیری از روی دوش ساپینتو برداشته شود. همچنین استقلال دو بازی بعدی خود را مقابل دو تیم جدید لیگ برتری برد و وارد هفته چهارم شد و در رده دوم قرار گرفت. جایی که باید با نفت مسجد سلیمان روبرو می شد. شاگردان رضا مهاجری فصل را با برد در خانه برابر مس کرمان آغاز کردند و در دو هفته اخیر با تساوی مقابل هوادار و باخت مقابل پیکان در رده هفتم جدول قرار دارند و به دنبال امتیاز هستند.تیم دوم. . در جدول

ترکیب استقلال تهران:
سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (مهدی قیدی 58 ساله)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی (امیرعلی صادقی 72 ساله)، سعید مهری، مهدی مهدی پور (آرش رضویند 58 ساله)، ، محمد محبی (سجاد شهبازا) 82) پیمان بابایی (آرمان رمضانی 82)

* اعتراض شدید بازیکنان نفت به داور در دقایق پایانی باعث شد یکی از اعضای کادر فنی آنها کارت زرد بگیرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841223
سپتامبر 08, 1401 در 22:34
29.9 هزار |

57نقطه نظر

تغییرات حمله و جایگزینی کارساز نبود

💢 هشدار:
صالح حردانی (9) سعید مهری (90+3) استقلال

ترکیب روغن مسجد سلیمان:

دقیقه 70: جلالی راد دراز کشیده شوت زمینی را از زاویه بسته از بازیکن استقلال گرفت.

دقیقه 2: پیمان بابایی روی یک پاس بلند درون محوطه جریمه با دروازه بان نفت تک به تک شد اما جلالی راد با یک خروجی مناسب توپ را به موقع جمع کرد.

دقیقه 30: دهقانی روی پاس نریمان جهان در محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد. واکنش دیدنی حسینی در مقابل شوت دهقانی در آن لحظه دروازه آبی ها را نجات داد.

* اسکوربورد ورزشگاه شهید محمدی مسجد سلیمان آرم و نتایج نامشخصی دارد و فقط دقایق بازی مشخص است.
* زمانی که حیدری، داور مسابقه، استراحتی با طراوت اعلام کرد، بازیکنان استقلال و سرمربی آن تیم به تصمیم او اعتراض کردند.
* ساپینتو هنگام ورود آرمان رمضانی به زمین، سر او را بوسید و از مهاجم تیمش خواست گل بزند.
*در زمان اعلام خطا برای نفت مسجد سلیمان تماشاگران این تیم پیام حیدری را با شعار “داور آسیایی همینطور” تشویق کردند.

دقیقه 21: حسین شنانی با یک ضربه سریع وارد محوطه جریمه استقلال شد. او با دو ضربه سر تماشایی حردانی را فریب داد و ضربه خطرناکی را وارد دروازه حسینی کرد که راهی برای رسیدن به چارچوب نداشت و از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

لبه:
* استقلال از 5 تقابل اخیر خود برای نفت مسجد سلیمان سه برد را به دست آورده است که دو بازی با تساوی به پایان رسیده است.
* نفت مسجد سلیمان در اولین بازی فصل گذشته با نتیجه 3 بر صفر مغلوب استقلال شد. بازی برگشت که آخرین بازی دو تیم در لیگ بیست و یکم بود بدون گل مساوی شد.
* ترکیب استقلال در بازی امشب دو تغییر نسبت به دیدار گذشته داشت که آرش رضاوند و سجاد شهباززاده نیمکت نشین بودند و سعید مهدی و پیمان بابایی به جای آنها بازی می کنند.
*هواداران مسجدسلیمانی که امروز شانس حضورشان در ورزشگاه را داشت، ساعت ها روی سکوها دیده می شوند و صدای ممتد شیپور آنها در همه جا به گوش می رسد.
*بسیاری از خبرنگارانی که قصد داشتند این بازی را پوشش دهند، دقایقی پس از شروع بازی نتوانستند وارد ورزشگاه شوند.

* رضا مهاجری قبل از شروع بازی به سمت نیمکت تیم میهمان رفت و با ساپینتو و دستیارانش احوالپرسی کرد.
* پس از سه بازی متوالی در ترکیب اصلی نفت مسجد سلیمان، علی محسن زاده امروز جایگزین سعید جلالی راد در دروازه شد.
* ساپینتو شخصاً طی یک توقف کوتاه در نیمه اول به دیدار پیمان بابایی رفت و به او توصیه هایی کرد.

دقیقه 54: دهقانی با یک حرکت فنی در سمت راست محوطه جریمه استقلال در موقعیت شوتزنی قرار گرفت اما حسینی با واکنشی زیبا ضربه خود را با پای چپ راهی کرنر کرد.

استقلال پس از دو برد متوالی امشب مقابل نفت در مسجد سلیمان با تساوی بدون گل متوقف شد.

نفت 0-0 استقلال;  کار در گرما گیر کرد

استقلال بازی را تهاجمی‌تر آغاز کرد اما نفت مسجد سلیمان با حمایت هوادارانش به سرعت بر کار مسلط شد و اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه 21 روی یک توپ شنا زیبا روی هدف میهمان ایجاد کرد. کنار در شاگردان ساپینتو همچنان از جناحین برای ایجاد موقعیت روی دروازه حریف تلاش می کردند، اما موقعیت دوم این نیمه متعلق به نفت بود. موقعیت با شوت دهقانی و واکنش تماشایی حسینی ایجاد شد. حرکت جلالی از سمت راست، ارسال کوتاه به بیرون و ضربه خطرناک یمگا در دروازه تنها خطر جدی برای آبی ها در نیمه اول بود که در دقیقه 39 شاهد آن بودیم تا هر دو تیم به رختکن رفتند. تساوی بدون گل
نیمه دوم با شتاب و سرعت بالاتری نسبت به نیمه اول آغاز شد و هر دو تیم در ده دقیقه ابتدایی موقعیت هایی برای گلزنی داشتند که شوت های خطرناک دهقانی و مهری ناکام ماند و به گل رسید و بازی 0-0 باقی ماند. ساپینتو خیلی زود در این نیمه تغییری ایجاد کرد و از قائدی و رضاوند خواست تا روند را تغییر دهند. با وجود این تغییرات، دیدار دو تیم ادامه یافت و نفت امید خود را از دست نداد. دقایق پایانی بازی با هیجان زیاد و حملات گسترده استقلالی ها همراه بود. حملاتی که نتیجه ای نداشت تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

هفته چهارم لیگ برتر 1401-02;
سه شنبه 8 سپتامبر – ساعت: 20:30
ورزشگاه: شهید بهنام محمدی
گروه داوران: داور: پیام حیدری/ کمک ها: سعید قاسمی، مهدی شفیعی/ داور چهارم: یعقوب عاشوری/ ناظر: رضا سخنان

🥇 بهترین بازیکن: میلاد باقری
شبی که استقلال در خانه نفت به دنبال کسب سه امتیاز بازی بود، خط دفاعی این تیم عالی کار کرد و اجازه گلزنی به مهاجمان معروف حریف را نداد. میلاد باقری مهره تیمش در این منطقه بود تا با رضا دهقانی که دو بار تا آستانه باز شدن دروازه حسینی پیش رفت، بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

امیرحسین کریمی (45+3) روغن مسجد سلیمان

دقیقه 48: ضربه دیدنی سعید مهری از فاصله حدود 30 متری برای استقلالی ها با اختلاف کمی از بالای دروازه نفت به دست آمد.

*قبل از دقیقه 30 بازی، بازیکنان دو تیم برای استراحت به کنار زمین آمدند، بنابراین نیمه اول بازی دو استراحت خنک کننده داشت که داور باز هم در دقیقه 31 بازی را متوقف کرد.