نویدکیا گزینه اصلی جایگزینی مهدوی کیا است

اعضای هیئت مدیره فدراسیون به محرم نویدکیا برای سرمربیگری تیم فوتبال امید ایران پیشنهاد دادند.

نویدکیا گزینه اصلی جایگزینی مهدوی کیا است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آنچه از اتفاقات و شرایط پیرامون تیم امید ایرانی و فدراسیون می توان استنباط کرد این است که اراده ای برای ادامه همکاری با مهدی مهدوی کیا ستاره سابق فوتبال ایران وجود ندارد. اگر چنین علاقه ای از سوی اعضای هیئت مدیره وجود داشت، پس از پایان قرارداد سرمربی تیم امید با او مذاکره می کردند و یا مذاکره با گزینه هایی مانند اسکوچیچ برای قبول این مسئولیت را آغاز نمی کردند. البته برخی معتقدند نتایج مهدوی کیا در رقابت های زیر 23 سال آسیا و باخت به ترکمنستان که منجر به حذف ایران شد، مسئولان فدراسیون را به فکر انتخاب سرمربی دیگری در فاصله باقی مانده تا المپیک پاریس انداخت.
در این بین و پس از بحث و گفتگو بر سر پیشنهاد سرمربی تیم امید ایران به دراگان اسکوچیچ که البته با واکنش منفی این مربی کروات همراه بود، احتمالا مسئولان فدراسیون فوتبال درباره این ابتکار سکوت کرده اند. محمدرضا و رابطه ای که این فرد با سرمربی سابق سپاهان دارد به محرم نویدکیا رفتند تا او را برای سرمربیگری تیم امید قانع کنند.
محرم نویدکیا کار خود را با مربیگری سپاهان از لیگ بیستم آغاز کرد و در اولین سال تمرین توانست نتایج بسیار خوبی با این تیم کسب کند. نتایجی که در لیگ بیست و یکم با تغییراتی همراه نبود احتمالا ادامه پیدا می کرد اما در نهایت مقام دوم سپاهان با محرم نویدکیا در سال اول به سومی در سال دوم تغییر یافت تا این مربی. او که رفتار عجیبش در دو سال حضورش تاثیر زیادی بر جامعه فوتبال گذاشته بود، به دلایلی تصمیم به جدایی گرفت و سال سوم همکاری را رها کرد.
البته محرم نویدکیا با دریافت پیشنهاد سرمربیگری تیم امید، هنوز پاسخی به اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال نداده و از آنها برای پاسخ قطعی زمان خواسته است. پاسخ اسطوره فوتبال اصفهان این خواهد بود که در نهایت کی هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. امید ایران برای رسیدن به پاریس 2024 را می طلبد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1844763
30 سپتامبر 1401 @ 15:45
448 امتیاز خبر

0نقطه نظر

بازگشت محرم به فوتبال بعد از چهار ماه سکوت؟