هر سه تیم لیگ برتری مشتری مرخصی های سنگر/آبی های استقلال و احتمال انشعاب قرضی هستند!

حالا با نزدیک شدن به هفته های پایانی نیم فصل و روزهای پرتلاطم نقل و انتقالات در نیم فصل، خبر تلاش برخی تیم ها برای جذب این دو بازیکن در اطراف باشگاه استقلال را می شنویم. اینکه تیم هایی مثل فولاد، نساجی و تراکتورسازی سعی می کنند با جذب هر دو یا یکی از این مدافعان دفاع خود را تقویت کنند. نگاهی به آمار گل های زده شده توسط تیم های میانی جدول نشان می دهد که وضعیت خط دفاعی برخی تیم ها چندان خوب نیست. از سوی دیگر، با توجه به اعتقاد خاص ساپینتو به عارف غلامی و رافائل سیلوا در قلب خط دفاعی استقلال، بعید است یزدانی و مرادمند بتوانند به ترکیب اصلی این تیم راه یابند.

در روزهای پایانی تابستان امسال اعلام شد که کارت پایان خدمت محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی صادر شده است و این دو بازیکن که به تازگی عازم خدمت سربازی (شهر انزلی) در اسفند ماه سال 1400 شده اند. با موهای بلند و با حالتی که سرباز نمی خواستند به تمرینات استقلال بازگشتند.

اما جدای از بازی هفته هشتم استقلال مقابل فولاد که مرادمند به دلیل غیبت غلامی فرصت بازی برای تیمش را پیدا کرد، هیچ یک از این دو بازیکن فرصت بازی در تیم استقلال را پیدا نکردند.

هر سه تیم لیگ برتری مشتری مرخصی های سنگر/آبی های استقلال و احتمال انشعاب قرضی هستند!

این قضیه باعث تعجب اهالی فوتبال شد و بسیاری صدور کارت پایان خدمت این دو نفر را به ارتباط سردار مصطفی آجورلو با مقامات نظامی ربط دادند. اما به هر حال این دو بازیکن در روزهای 24 و 25 مرداد ماه سال جاری در حالی که در کنار آجورلو ایستاده بودند عکس یادگاری گرفتند و با استقلال قرارداد خود را تمدید کردند و در ابتدای شهریور ماه امسال (5 و 9) نیز اعلام کردند. صدور کارت اضافه کاری خدمت آنها اعلام شد و در تمرینات استقلال شرکت کردند.

انتشار قرضی برخی از بازیکنان استقلال در خط دفاعی و احتمالا قرضی یا حمله مستقیم به تیم های لیگ برتری در تعطیلات لیگ جای تعجب نیست زیرا تردد بالای بازیکنان در این دو خط خیلی ها را ترغیب می کند. بازی. در لیگ و دیده شدن، حداقل برای مدتی دور از این تیم ثروتمند به میدان برود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال