ورود دو ستاره کلیدی رئال مادرید به سیتی (عکس)

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید سه شنبه شب در دیداری حساس و سرنوشت ساز در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی می رود. تیم کارلو آنچلوتی پس از دو صعود فوق‌العاده مقابل پاری سن ژرمن و چلسی پیشرفت خواهد کرد و مطمئناً انگیزه زیادی برای شکست دادن پپ گواردیولا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت.

در روزهای اخیر نگرانی های زیادی در مورد دو بازیکن کلیدی رئال مادرید که سه شنبه شب در آلیانس به مصاف هم می روند، وجود داشته است. کاسیمیرو بازی هفته گذشته مقابل اوساسونا را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست داد و گفته می شود حضور او مقابل سیتی نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

با این حال لحظاتی پیش لیست رسمی رئال مادرید برای بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی منتشر شد که بر خلاف شایعات شامل کاسمیرو و داوید آلابا می شود، بنابراین دو ستاره کلیدی رئال مادرید به این نقطه حساس رسیده اند. نبرد گرت بیل، فرلاند مندی و مارسلو نیز در این بازی حضور دارند و لوکا یوویچ، ماریانا و ادن هازارد هر سه در رئال مادرید مقابل پپ گواردیولا غایب بودند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در این میان داوید آلابا یکی دیگر از مصدومیت های رئال مادرید بود. مدافع اتریشی در بازی با اوساسونا به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و حضورش در بازی مقابل منچسترسیتی نیز مبهم بود. حتی مجله مارکا ساعاتی پیش گزارش داد که رسیدن کاسمیرو و آلابا به بازی سه شنبه شب تقریبا غیرممکن است.


سرویس خبر شماره: 1821210 |
04 ارديبهشت 1401 ساعت 18:00 |
5,414 امتیاز خبر|

0نظرات