کدام ستاره فیکس استقلال تیم ملی می شود؟

از این رو بازیکنان استقلال هم در تب و تاب جام جهانی هستند و در تمرینات از شرایط تیم ملی و 3 حریف خود صحبت می کنند. جالب اینجاست که در تمرین امروز ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس زیر ذره بین استقلالی ها قرار گرفت و برخی از آبی ها فکر می کردند روزبه چاسمی شانس بیشتری برای بازی دارد و در این بازی و دو بازی دیگر مقابل آمریکا و ولز تنها حسین حسینی و … ابوالفضل جلالی.

چشمی یکی از بازیکنانی است که کارلوس کی روش به او اعتماد زیادی دارد و در جام جهانی قبلی با وجود شگفتی اکثر کارشناسان، او را به روسیه برد و در آن زمان مشخص کرد که این بازیکن یکی از بهترین های فوتبال کلاسیک است. بازیکنان جهان



سرویس داخلی اخبار فوتبال

بیست و دومین دوره رقابت های جام جهانی از امروز در قطر آغاز می شود و تیم ملی کشورمان بعدازظهر فردا از ساعت 16:30 اولین و مهمترین دیدار خود در چارچوب جام جهانی 2022 قطر را برگزار می کند و به مصاف انگلیس می رود. دیداری که قطعا جذابیت های زیادی دارد و البته فوق العاده حساس است زیرا اگر بتوانیم از انگلیسی ها امتیاز بگیریم شرایط برای ماندن در گروه کاملا متفاوت می شود.

قطعا با توجه به بازیکنان قوی و قدبلندی که در اختیار دارد، انگلیس در دقایقی از بازی به بازی کلاسیک خود می رود و پاس های مستقیم و سانترهای هوایی دو طرف را برای هدایت بازیکنان در نظر می گیرد، به همین دلیل بدون اینکه بگویند کارلوس کی قرار است بازیکن را انتخاب کند. روش ترکیب ثابت ما تا میانگین سایز تیم ایران بیشتر شود و مقابل شاگردان گرت ساوت گیت در ضربات ضربه سر شکست نخورند.