کلوپ: خانواده من در وسط درگیری در پاریس گرفتار شدند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، خواستار واکنش یوفا و مقامات فرانسوی در مورد تنش های پیش از شروع فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا شده است.

سرمربی لیورپول ادامه داد: همه ما می دانیم که پاریس چقدر زیباست، این شهر در چند سال آینده میزبان چندین مسابقه مهم ورزشی خواهد بود، اما چنین مسائلی باید به دقت بررسی و توضیح داده شود. همه ما خوش شانس بودیم که اتفاق بدتری نیفتاد و باید مطمئن شویم که دیگر هرگز چنین تنش هایی وجود نخواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

یورگن کلوپ اتفاقات شب گذشته پاریس را حوادثی دیوانه کننده توصیف کرد و از یوفا و مقامات فرانسوی خواست اولاً پاسخ دهند که چرا چنین رویداد ورزشی مهمی باید با این تنش های خطرناک روبرو شود و ثانیاً یوفا و دولت فرانسه ترتیبی اتخاذ کنند. ما دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در مسابقات بزرگ ورزشی نیستیم.

کلوپ در ادامه صحبت های خود گفت: همه هواداران لیورپول تجربه کرده اند که چه اتفاقی برای آنها افتاده است. از بین تمام افرادی که با آنها صحبت کردم، فقط دو یا سه نفر خوش شانس بودند و در ابتدا وارد ورزشگاه شدند، البته فقط لیورپول نبود. هوادارانی که به آنجا رفتند، اخراج شدند زیرا بسیاری از صندلی ها توسط کسانی گرفته شده بود که بلیت نداشتند اما طرفدار لیورپول نبودند.


سرویس خبر شماره: 1832630
17 جولای 1401 ساعت 10:00 ب.ظ.
12.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سرمربی لیورپول در گفتگو با خبرنگاران گفت: من اطلاعات دست اولی در مورد اتفاقات بیرون از ورزشگاه دارم چون خانواده ام در آنجا گیر کرده بودند، درست وسط، قبل از شروع بازی به من پیام دادند و گفتند که می رویم داخل و ما امیدوارم برنده شوی.” اما واقعیت این است که آنها یک ساعت و نیم بعد از این پیامک موفق شدند وارد ورزشگاه شوند.»

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یورگن کلوپ سرمربی لیورپول برای اولین بار در آستانه آغاز فینال لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال مادرید در فصل گذشته، برای اولین بار در مورد تنش های پاریس صحبت کرد و خواستار پاسخگویی شد. یوفا و مقامات فرانسوی

یورگن کلوپ فاش کرد که خانواده اش در جریان تنش ها علیه استاد فرانسه در میانه صحنه های خشونت آمیز گرفتار شده اند.