یحیی ماسک منتظر یک مهاجم خارجی است (تصویر)

به هر حال حالا رضا درویش به همه کارکنان باشگاه اعلام کرده که جزییات مذاکره نباید فاش شود و خودش رهبری مذاکره را برعهده گرفته است. مذاکراتی که در صورت ناموفق بودن، احتمالاً واکنش شدیدتر یحیی را در پی خواهد داشت.

در فاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر، پرسپولیس هنوز مهاجم خارجی خود را شناسایی نکرده است.


سرویس خبر شماره: 1836832
اوت 13, 1401 در 11:27 ب.ظ
7.8K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

اگرچه پرسپولیس مهدی عبدی و حامد پاکدل و همچنین شیرزد تمیرف را در اختیار دارد، اما به نظر می رسد این ترکیب پر ستاره فاقد یک مهاجم تمام کننده باشد. مهاجمی که در صورت خرید، کارنامه رضا درویش و همکارانش را مثبت می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از هواداران داخلی گرفته تا خبرگزاری ها و حتی خبرنگاران خارجی هر روز گزینه های زیادی به پرسپولیس لینک می شود که بعضا توسط مسئولان پرسپولیس تایید یا تکذیب می شود اما هنوز خبری از ورود یک مهاجم خارجی به ایران نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که از ابتدای نقل و انتقالات مشخص بود پرسپولیس به یک مهاجم نیاز جدی دارد، قرمزها هنوز نتوانسته اند این نیاز را برطرف کنند.

پس از اینکه انتقال یوسف العربی – همانطور که پیش بینی می شد – به عنوان یک شوخی اینستاگرامی باقی ماند، حالا یک روزنامه نگار اسپانیایی لوکادیا را به پرسپولیس ربط داده است و حالا باید دید ماجرای او به کجا می رسد; برای توجیه امتناع از انتقال، قرارداد را امضا کنید یا داستان شکست، آمدن عوامل و … را تکرار کنید.