یوفا وارد می شود؛ آغاز تحقیقات درباره کلاهبرداری مالی بارسا


سرویس خبر شماره: 1839901
سپتامبر 01, 1401 در 13:54 |
2.5 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

یوفا قصد دارد در فصل 2020-2020 یک تحقیق بازی جوانمردانه مالی در مورد بارسلونا و چندین باشگاه دیگر انجام دهد.

یوفا وارد می شود؛  آغاز تحقیقات درباره کلاهبرداری مالی بارسا


یوفا همه این باشگاه ها و مدارکی را که ارائه کردند به دقت بررسی کرد، اما در عین حال به مدیران این باشگاه ها این فرصت را داد که این اسناد را به روز کنند و حسابرسی دقیق خود را در اختیار آنها بگذارند.
در واقع فصلی که طبق اعلام یوفا در آن تخلفاتی صورت گرفت، اولین فصل پس از شیوع جهانی ویروس کرونا بود که مشکلات زیادی را برای باشگاه های اروپایی ایجاد کرد.
پیش از این گزارش شده بود که یوفا در نظر دارد از سال 2023 یک سیستم بازی جوانمردانه مالی را اجرا کند که باشگاه ها را محدود می کند تا درصد مشخصی از درآمد خود را صرف حقوق بازیکنان، نقل و انتقالات و هزینه های برنامه مسئولان کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قوانین سختگیرانه یوفا در زمینه بازی جوانمردانه مالی برای باشگاه های اروپایی حتی پس از بحران مالی ناشی از شیوع جهانی ویروس کرونا همچنان ادامه دارد.
تایمز گزارش داده است که یوفا قصد دارد تحقیقاتی را در مورد کلاهبرداری مالی بارسا و 9 باشگاه دیگر از جمله پاری سن ژرمن، یوونتوس، اینتر و رم آغاز کند. این روزنامه همچنین مدعی شد که این سازمان برای هرگونه تخلف از سوی این باشگاه ها تحریم های جدی و متفاوتی را در نظر دارد.
روزنامه فرانسوی اکیپ نیز چند روز پیش به آن اشاره کرد و مدعی شد که پی اس جی و مارسی احتمالاً به دلیل نقض فیرپلی مالی در فصل 2020-2021 با جریمه روبرو خواهند شد.
این در حالی است که انتظار می رود جریمه در نظر گرفته شده برای باشگاه های ایتالیایی از جمله اینتر، یوونتوس و رم و همچنین بارسلونا فراتر از جریمه باشد.