آرتتا: برای رهبر بودن به انگیزه اضافی نیاز نداریم


سرویس خبر شماره: 2015642
آوریل 31, 1403 در 5:15 ب.ظ.
266

0نقطه نظر

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می گوید تیمش برای شکست دادن ولورهمپتون نیازی به انگیزه اضافی ندارد.

آرتتا: برای رهبر بودن به انگیزه اضافی نیاز نداریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آرسنال فردا در دیدار هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس میهمان ولورهمپتون خواهد بود.

سرمربی آرسنال انتظار دارد تیمش برای این دیدار با روحیه خوبی به زمین برود و در صورت پیروزی به صدر جدول بازگردد.

میکل آرتتا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی گفت: ما هفته خوبی را پشت سر نگذاشتیم. اکنون ما کاملاً روی چالش های پیش رو متمرکز هستیم. یک بازی با سیتی فاصله داریم و می خواهیم به جلو برویم.

بازی مقابل ولورهمپتون؟
همه چیز روشن است. در صورت پیروزی در صدر جدول خواهیم بود. برای این بازی نیازی به انگیزه اضافی نداریم و خود بازی به اندازه کافی هیجان انگیز است.

روحیه تیمی فعلی؟
سفر سختی را پشت سر می گذاریم. وقتی به اوج نزدیک می شوید و در آن سطح می جنگید، می دانید که باید با آن روبرو شوید. این شغل دائماً انعطاف و اراده شما را آزمایش می کند. همیشه باید بر چالش ها به روشی طبیعی و مثبت غلبه کنید.

2012705

اجرای بوکایو ساکا و مارتین اودگارد؟
من فکر می کنم آنها دائما مورد حمله قرار می گیرند. ما همیشه سعی می کنیم راه هایی پیدا کنیم تا تیم را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم و به بازیکنان کمک کنیم. این روند متوقف نخواهد شد.

وضعیت بازیکنان؟
وضعیت مهر بسیار خوب است. او با تیم زیر 23 سال بازی خواهد کرد و بعد از آن وضعیت او را خواهیم دید. او در تمرینات واقعا خوب به نظر می رسد. بقیه بازیکنان در شرایط خوبی هستند.

لغو بازی های تکراری در جام حذفی؟
ما نمی توانیم جدا از هم به وضعیت نگاه کنیم، اما با برنامه ای که برای بازیکنان در نظر گرفته ایم، فکر می کنم تصمیم خیلی خوبی است.

حذف از لیگ قهرمانان؟
همانطور که پیشرفت می کنید و به رقابت با بهترین تیم های تاریخ نزدیک می شوید، می دانید چه چیزی در خطر است. در مرحله حذفی فقط یک برنده به دور بعد راه می یابد. به نظر من هیچ تیمی پس از 7 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا این کار را نکرده است تا دو فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شود.

مجله اخبار فوتبال خارجی