اعلام تمرین استقلال برای عبور از پرسپولیس


سرویس خبر شماره: 2015641
آوریل 31, 1403 در 5:13 ب.ظ.
7K |

8نقطه نظر

بازگشت صالح و حضور فیکس ایمان و زبیر

ترکیب استقلال برای دیدار مقابل شمس آذر در حالی اعلام شد که آبی پوشان نسبت به دیدار قبل تغییراتی در ترکیب این تیم داشته اند.

اعلام تمرین استقلال برای عبور از پرسپولیس

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به لطف پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت، حالا سرنوشت استقلال در دیدار مقابل شمس آذر به پیروزی رسیده است تا این تیم بار دیگر در جدول رده بندی پیش بیفتد و فاصله یک امتیازی خود را حفظ کند. از رقیب دیرینه خود

جواد نکونام در این دیدار نسبت به بازی قبلی مقابل آلومینیوم تغییری در ترکیب اصلی ایجاد کرد و صالح حردانی جایگزین فخرالدینی شد.

سید حسین هر دو صدر را می خواهد!
حسینی امیدوار است که با محکم نگه داشتن دروازه خود، هم تیمی خود را به صدر جدول لیگ برتر برساند و خودش هم از نظر کلین شیت، صدر جدول گلزنان لیگ را حفظ کند. باید دید کاپیتان استقلال امروز بعد از موفقیت اراک چگونه رفتار می کند.

2000525

خط دفاعی بدون تغییر باقی ماند
با وجود پایان محرومیت آرمین سهرابیان، نکونام بار دیگر به ایمان سلیمی اعتماد کرد. روزبه چشمی دیگر مدافع آبی هاست و خط دفاع را برعهده دارد. محمدحسین مرادمند نیز تیم سوم این قسمت از زمین را تشکیل می دهد و وظیفه مهار مهاجمان حریف را بر عهده دارد.

2010596

بازگشت صالح به ترکیب
استقلال در سمت راست نسبت به بازی قبل تغییر محسوسی ایجاد کرد. نکونام پس از مصدومیت صالح حردانی به فخرالدینی ایمان آورد و حالا که مصدومیت حردانی برطرف شده در ترکیب اصلی قرار گرفته است. ابوالفضل جلالی که بهترین پاسور تیمش است و نیم نگاهی هم به بهترین پاسورهای لیگ دارد، از امروز برای تیمش بازی می کند.

2001712

نیک نفس و رضاوند در مرکز میدان
مصدومیت مهدی پور باعث شد استقلالی ها ترکیب تیمش را تغییر دهند. زبیر نیک نفس مانند دیدار قبل یکی از بازیکنان اصلی است و آرش رضوند نیز در خط میانی او را همراهی می کند. در مقابل این دو بازیکن به حضور جلال الدین مشاریپوف اشاره می کنیم که در پست جدیدی برای تیمش بازی می کند.

2007997

بلانکو و مهرداد دوباره زوج
گوستاوو بلانکو که در فرم بسیار خوبی به سر می برد و در چند دیدار اخیر توانسته برای استقلال گلزنی کند، امروز امید اصلی تیمش است. در کنار او شاهد حضور مهرداد محمدی هستیم و او نیز امیدوار است به ناکامی خود در گلزنی پایان دهد.

1943457

استقلالترکیب استقلال برای دیدار با شمس آذر:
سید حسین حسینی – روزبه چشمی – ایمان سلیمی – محمدحسین مرادمند – صالح حردانی – ابوالفضل جلالی – زبیر نیک نفس – آرش رضوند – جلال الدین مشیریپوف – مهرداد محمدی – گوستاو بلانکو

مجله اخبار فوتبال داخلی