آرون راجرز اکنون پردرآمدترین ورزشکار شهر نیویورک است

خبر فوری: آرون راجرز به نیویورک جتس مبادله شد pic.twitter.com/lN97ccCrFG

تنها ورزشکارانی که از راه دور نزدیک می شوند، بازیکنان بیسبال هستند. متس در آخرین فصل خارج از فصل خرج کرد و بالاترین حقوق و دستمزد را در تاریخ MLB دارد، اما در سراسر فهرست اختصاص داده شده است. مکس شرزر برنده بزرگ بخش نقدی سالانه بود و امسال 43 میلیون دلار درآمد دارد. آرون جاج به تازگی قرارداد جدیدی را نیز امضا کرده است، اما او تقریباً 20 میلیون دلار کمتر از راجرز دستمزد خواهد گرفت که امسال 40 میلیون دلار خواهد داشت.

– اتاق هیئت مدیره (@boardroom) 24 آوریل 2023

بسکتبالیست ها هم شمع در دست نمی گیرند. جولیوس رندل و جالن برانسون با 28 و 26 میلیون دلار پردرآمدترین بازیکنان تیم نیکس هستند که هر دو با قرارداد راجرز دو برابر شده اند.



https://sportslens.com/news/aaron-rodgers-is-now-the-highest-paid-athlete-in-new-york-city/ منبع:

فوتبالی های هم سن و سالش را از آب بیرون می برد. لئونارد ویلیامز از غول‌ها پیش از آمدن راجرز عنوان پردرآمدترین بازیکن فوتبال نیویورک را داشت، اما اکنون 32 میلیون دلار او برای سال 2023 در مقایسه با این بازیکن کوچک به نظر می‌رسد. سی جی موزلی پردرآمدترین بازیکن بعدی جت است و او برای فصل آینده 21 میلیون دلار به خانه خواهد برد.

– پت مک آفی (@PatMcAfeeShow) 24 آوریل 2023

حماسه آرون راجرز سرانجام پس از 6 هفته مذاکره بین نیویورک جتس و گرین بی پکرز به پایان رسید. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جذب این مدافع 39 ساله، قیمتی است که او را دنبال می‌کند و اکنون او را به پردرآمدترین ورزشکار نیویورک تبدیل می‌کند.

مطابق با Spotrac و از طریق The Boardroomتنها 15.8 میلیون دلار از بدهی راجرز در سال 2023 توسط جت ها پرداخت می شود، اما این مانع از پرداخت کامل او نمی شود. برای فصل آینده، تخمین زده می شود که راجرز 59.5 میلیون دلار درآمد داشته باشد، که حقوق پایه آن 1.165 میلیون دلار و پاداش امضای قرارداد بیش از 58 میلیون دلار است.

آرون راجرز اکنون پردرآمدترین ورزشکار شهر نیویورک است