آلمان اسپانیا را تبرئه کرد: ما مقصریم

با این حال انریکه با این ادعا که او بازی مقابل ژاپن را ساده نگرفته، مخالف است:من بهترین تیمم را به میدان فرستادم و وقتی بازی 2-1 به سود ژاپن بود، تعویض هایی انجام دادم تا نتیجه را تغییر دهم. ما هرگز حریف را ساده نگرفتیم.”

رسانه آلمانی WAZ مدعی شد که اسپانیا بازی مقابل ژاپن را سبک نشان داده است:لوئیس انریکه 5 بازیکن اصلی خود را نسبت به بازی قبلی تغییر داده است. نه جوردی آلبا، نه آسنسیو و نه فران تورس در زمین حضور نداشتند. همه آنها در دو بازی قبلی بازیکنان کلیدی اسپانیا بودند.

کای هاورتز مهاجم آلمانی در پایان بازی گفت“این تقصیر اسپانیا نیست. تقصیر ماست که در 15 دقیقه مقابل ژاپن دو گل دریافت کردیم. هرگز نباید این اتفاق می افتاد.”

برخی معتقدند باخت اسپانیا عمدی بوده تا آنها در مرحله یک هشتم نهایی مقابل مراکش حضور داشته باشند نه کرواسی، اما در آلمان معتقدند نباید اسپانیا را مقصر دانست.


سرویس خبر شماره: 1856904
11 دسامبر 1401 در 3:40 بعد از ظهر
3.5 هزار |

2نقطه نظر

گزارش SAA

به گفته جاشوا کیمیش، آنها نیز مسئول حذف بودندمن بدترین شب دوران فوتبالم را پشت سر گذاشتم. ما خودمان مقصر حذف از جام جهانی هستیم و مثل فصل قبل کار بدی انجام دادیم.»



مجله اخبار فوتبال داخلی

آلمانی ها معتقدند اسپانیا مسئول حذف آنها از جام جهانی نیست و باید در جای دیگری به دنبال مقصر بگردند.

آلمان اسپانیا را تبرئه کرد: ما مقصریم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلمان در حالی به دیدار پایانی خود مقابل کاستاریکا رفت که می دانست اگر ژاپن نتواند اسپانیا را شکست دهد، با پیروزی مقابل کاستاریکا به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد. مردان هانسی فلیک در نهایت با نتیجه 4-2 پیروز شدند اما این کافی نبود. با این حال، ژاپن با پیروزی مقابل لاروخا بازگشتی باورنکردنی را رقم زد و با حفظ نتیجه تا پایان، به مرحله حذفی گروه رفت و به تلاش آلمان برای کسب عنوان پنجمی جام جهانی پایان داد. آلمان برای دو فصل متوالی نتوانسته از مرحله گروهی جام جهانی فراتر رود.

با این حال، وضعیت در شبکه های اجتماعی متفاوت است و بسیاری بر این باورند که اسپانیا عمدا شکست خورد تا از حذف مراکش و آلمان، یکی از شانس های قهرمانی، جلوگیری کند.

La Gazzetta dello Sport از ایتالیا در مقاله خود در مورد بازی آلمان نوشتاسپانیا به آلمان خیانت کرد، اما حذف آلمان به دلیل غفلت خودشان و شکست ژاپن بود.

هانسی فلیک، سرمربی آلمانی اولین کسی بود که به این ماجرا واکنش نشان داد:“نه، من هرگز اسپانیا را به خاطر حذفمان مقصر نمی دانم. همه چیز به ما بستگی داشت و در نهایت دو تیم دیگر امتیاز بیشتری گرفتند و صعود کردند. ما مقصریم و باید به همدیگر نگاه کنیم تا دلیل این بازی را پیدا کنیم.” اگر در 60 دقیقه اول بازی با ژاپن یا کوارتر آخر بازی با اسپانیا از موقعیت هایمان بهتر استفاده می کردیم، در یک هشتم نهایی قرار می گرفتیم.