آلگری تاکید کرد: می خواهیم به لیگ قهرمانان برسیم


سرویس خبر شماره: 2011144
10 آوریل 1403 در 2:37 ب.ظ.
52 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس امیدوار است که تیمش بتواند با سرمربی جدید مقابل لاتزیو موفق شود.

آلگری تاکید کرد: می خواهیم به لیگ قهرمانان برسیم

به گزارش “ورزه سه”، مکس الگری معتقد است تیمش می تواند روزهای بد را پشت سر بگذارد و نتایج بهتری کسب کند.

یوونتوس عصر فردا در سی امین دیدار سری آ میهمان تیم فوتبال لاتزیو خواهد بود.

مکس الگری در نشست خبری پیش از این دیدار درباره وضعیت بازیکنان تیمش پس از فیفادی گفت: کل تیم برگشته است، اکنون 55 روزی که ما را به هدف نهایی می رساند، آغاز می شود.

توصیه ای به تیم دارید؟

در حال حاضر، ما باید روی زمان حال متمرکز بمانیم. ما باید اشتیاق لازم را برای رویارویی با قسمت آخر فصل حفظ کنیم. تیم هرگز از تلاش برای عملکرد خوب دست برنداشت.

آینده؟

در حال حاضر همه ما روی پایان فصل متمرکز هستیم، متاسفانه امتیازهای زیادی را از دست دادیم. 9 بازی دیگر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است. سپس نوبت به کوپا ایتالیا می رسد.

آینده تو؟

اشتیاق به این ورزش. من از آنچه تجربه کردم راضی هستم. من واقعاً می خواهم خوش بگذرانم و کار کنم، حالا مهم این است که به فردا فکر کنم و آن را زندگی کنم. ما برای 50 روز شور و شوق زیادی داریم.

2005203

لاتزیو؟

نمی دانم در این دیدار چه چیزی در انتظار ما است، فردا به مصاف لاتزیو می رویم که مربی عوض کرده است. تیم های ایگور تودور تهاجمی هستند، ما باید در همه جنبه های بازی خوب عمل کنیم.

پیشرفت در فوتبال؟

توضیح فوتبال سخت است. ما کار می کنیم، نگاه می کنیم، سعی می کنیم اشتباهاتی که مرتکب می شویم را ببینیم. حالا توضیح و حرف زدن فایده ای ندارد، باید سعی کنید روی اشتباهات کار کنید و مهمتر از همه پیشرفت کنید.

صدمه؟

فدریکو کیزا و کنان ایلدیز خوب هستند، بازگشته اند و بازیکنان مهمی برای ما هستند. با بازگشت دوسان ولاوویچ از محرومیت و بهبودی Arkadiusz Milik، ما یک خط جلو برای گلزنی خواهیم داشت.

انتقادات؟

در این موارد باید آنها را پذیرفت. اگر برنده شوی پسر خوبی هستی، اگر ببازی…نتایج مهم است و ما کمتر انجام دادیم. بازیکنان در نیم فصل اول خوب بودند، الان در شروع نیم فصل خوب نیستیم. اما فوتبال همیشه به شما این فرصت را می دهد که بر هر لحظه منفی غلبه کنید.

مجله اخبار فوتبال خارجی