کیت واینس، مدیرعامل سابق اورتون، از تصمیم منچستریونایتد برای انتصاب یک مدیر مالی انتقاد کرد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

کیت واینس، رئیس سابق اورتون مدعی شده است که از تصمیم منچستریونایتد برای انتصاب یک مدیر مالی داخلی فوتبال متعجب است.

واینس بین سال‌های 2004 تا 2009 مدیرعامل گودیسون پارک بود و اکنون یک مشاور فوتبالی را اداره می‌کند که به باشگاه‌های نخبه مشاوره می‌دهد.

مالکان جدید قطعات، INEOS، از زمان اعلام عمومی تصاحب آنها در دسامبر، قبلاً تغییرات گسترده ای را در پشت صحنه یونایتد اعمال کرده اند.

شرکت پتروشیمی عمر برادا را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه منصوب کرده و در تلاش است تا دن اشورث از نیوکاسل را به عنوان مدیر ورزشی جدید منصوب کند.

عضو جدید هیئت مدیره، سر دیو بریلزفورد، نیز حسابرسی را در باشگاه آغاز کرده است تا با جزئیات دقیق متوجه شود که دقیقاً چه چیزی در چند سال گذشته اشتباه رخ داده است.

یکی از مسائلی که باشگاه به دلیل سوء مدیریت قبلی با آن مواجه است، سختی پایبندی به مقررات مالی جدید است که برای فصل آینده وضع شده است.

در نتیجه، INEOS آماده است تا یک کارشناس مالی فوتبال را استخدام کند که به باشگاه در تلاش‌هایش برای اطمینان از انطباق با قوانین سود و پایداری (PSR) کمک کند.

با این حال، ایده انتصاب یک مربی مالی داخلی مورد استقبال همه قرار نگرفته است.

وینس در صحبت با Football Insider می گوید: “من بسیار شگفت زده هستم. بر اساس تجربه من، مدیر مالی و مدیر ورزشی من باید بتوانند دور هم جمع شوند و به من توصیه کنند که کجا هستیم.

من یک بار یک متخصص را برای مشاوره در مورد جایگاه ما به خدمت گرفتم، اما تبدیل شدن به یک موقعیت تمام وقت من را شگفت زده کرد.

با این حال، مرد سابق اورتون به دلیل دنیای جدید پیچیده PSR، منطق درخواست کمک را می بیند.

اما ما شاهد کسر امتیاز هستیم و می دانیم که امتیاز برای باشگاه ها چه معنایی دارد. تاثیر بسیار فراتر از جدول است. برای یک شرکت دولتی مانند من یونایتد، من می دانم که آنها به یک متخصص نیاز دارند. من فقط تعجب می کنم که این یک موقعیت تمام وقت و داخلی است.

“من فکر کردم که آنها ممکن است آن را به یک مشاور برون سپاری کنند، اما این نشان می دهد که چقدر روی این موضوع تمرکز شده است.”

Wyness ادعا می کند که خطر واقعی این است که اگر آنها همچنان به دلیل عدم رعایت مقررات جدید مجرم شناخته شوند، هیچ بهانه ای ندارند.

“با این حال، اگر آنها کسی را منصوب کنند و همچنان قوانین را زیر پا بگذارند – پاهای کوچکی برای ایستادن دارند.”

سیاست داخلی که این شخص خواهد داشت بسیار مهم خواهد بود، اما ممکن است دوباره آنها را نیش بزند.

شکی نیست که PSR دنیای پیچیده‌ای است و هواداران یونایتد در این مرحله فقط باید امیدوار باشند که INEOS بدانند در حال انجام چه کاری هستند، زیرا آنها قصد دارند تابستان آینده یک پنجره نقل و انتقالات شلوغ و موفق داشته باشند تا به طور جدی کنترل خود را آغاز کنند.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/03/29/former-everton-ceo-keith-wyness-criticises-manchester-uniteds-decision-to-appoint-a-finance-manager-278166/ منبع: