واکنش رئیس بایرن مونیخ به نماینده آلفونسو دیویس رئال مادرید به دلیل ادعای اولتیماتوم “ناعادلانه”

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایر مونیخ، ندال هووسه، ایجنت آلفونسو دیویس را به دلیل ادعای اینکه موکلش اولتیماتوم «ناعادلانه» از باشگاه دریافت کرده، مورد انتقاد قرار داد. ایبرل مدعی شده است که باشگاه پیشنهاد منصفانه ای برای این مدافع چپ ارائه کرده است که ظاهراً در فکر پیوستن به رئال مادرید در تابستان امسال است.

نماینده مدعی شد آلفونسو دیویس هدف رئال مادرید در بایرن مونیخ مورد حمله قرار گرفته است.

روز چهارشنبه (27 مارس)، ایجنت داویس، Huoseh ادعا کرد که موکلش یک سال پیش با تمدید اقامت خود موافقت کرده است، خیلی قبل از اینکه هیئت مدیره بایرن مونیخ تحت بازنگری گسترده قرار گیرد. مديريت جديد ظاهراً به مدت هفت ماه با اين بازيكن و ايجنتش تماس نگرفته و حالا اولتيماتوم داده و از كانادايي خواسته است كه اقامتش را تمديد كند يا دو هفته ديگر جدايي اش را تاييد كند.

Huoseh در گفتگو با شبکه آلمانی BILD (از طریق GOAL) گفت:

دریافت اولتیماتوم از بایرن بی انصافی است. در پایان فصل که شفافیت بیشتری وجود دارد، تصمیم خواهیم گرفت که چگونه پیش برویم. این ناعادلانه است که آلفونسو اکنون مورد حمله قرار می گیرد. یک سال پیش به توافق نزدیک بودیم. سپس کل مدیریت باشگاه عوض شد. ما هفت ماه چیزی نشنیدیم.

الان به ما اولتیماتوم می‌دهند و قرار است تا دو هفته دیگر واکنش نشان دهیم چون باشگاه تحت فشار است و زمان زیادی طول کشید تا خودش را در مدیریت تغییر دهد؟ عادلانه نیست.

به گفته فابریتزیو رومانو، رئال مادرید از نزدیک وضعیت دیویس در بایرن را زیر نظر دارد. آنها قصد دارند تابستان امسال مدافع چپ پاشنه جت را به خدمت بگیرند، اگر بایرن برای این بازیکن مبلغ عادلانه ای بخواهد. در غیر این صورت، زمانی که قرارداد او در ژوئن 2025 به پایان می رسد، آنها برای جذب بازیکن به عنوان بازیکن آزاد اقدام می کنند.

مکس ابرل مدعی شد که بایرن مونیخ تحت فشار نیست و اصرار دارد که رابطه با آلفونسو دیویس “عادی” است

ایبرل در پاسخ به ایجنت دیویس، اظهار داشت که نه بایرن مونیخ تحت فشار است و نه اقدامی ناعادلانه نسبت به مدافع چپ خود انجام داده است. مدیر ورزشی (از طریق GOAL) گفت:

ما تحت فشار نیستیم. یک رابطه عادی بین بازیکن و باشگاه وجود دارد. که کاملا طبیعی است. ما فکر می کنیم که پیشنهاد بسیار منصفانه و درستی ارائه کرده ایم.

با این حال، او اصرار داشت که این جوان 23 ساله باید زودتر تماس بگیرد و به اولتیماتوم فوق اشاره کرد.

در مقطعی از زندگی باید بله یا نه بگویید، این طور است. من نمی توانم برای روز قبل از کریسمس صبر کنم و بگویم که “تصمیمی از بهشت ​​در یک نقطه سقوط خواهد کرد”. تصمیمات باید از همه طرف گرفته شودایبرل افزود.

دیویس در ژانویه 2019 از تیم کانادایی ونکوور به بایرن مونیخ ملحق شد. در طول پنج سال اخیر، او در 184 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت‌ها حضور داشته است و 9 بار گلزنی کرده و 28 پاس گل داده است. او 13 جام با غول های آلمانی از جمله پنج قهرمانی بوندسلیگا و یک لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده است.

https://sportslens.com/news/bayern-munich-alphonso-davies-real-madrid/ منبع: