آمار می گوید: هلند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!


سرویس خبر شماره: 2011040
9 آوریل 1403 در 1:28 ب.ظ.
6.8K |

13نقطه نظر

طبق آمار اپتا، ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی بهترین مهاجم لیگ برتر انگلیس نیست و داروین نونس برخلاف انتظار بهتر از اوست.

آمار می گوید: هلند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داده های جدید بهترین مهاجم این فصل لیگ برتر را معرفی کرد که برخلاف انتظار این بازیکن یعنی ارلینگ هالند نیست. لیگ برتر قرار است هفته آینده پس از فیفا در ماه مارس از سر گرفته شود و آرسنال، لیورپول و مدافع عنوان قهرمانی منچسترسیتی در یک نبرد سه جانبه برای عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت. این در حالی است که رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بین استون ویلا، تاتنهام و منچستریونایتد ادامه دارد.

باشگاه‌هایی که به دنبال امتیازهای بیشتر هستند، عمیق‌تر به تحلیل‌های آماری می‌پردازند و گزارش جدیدی از Squawka و Opta بهترین مهاجمان این فصل لیگ برتر را نشان می‌دهد.

این رتبه بندی بر اساس داده های xG (گل های مورد انتظار) به استثنای پنالتی ها، گل ها، گل ها و پاس گل ها، پاس های مورد انتظار، موقعیت های ایجاد شده، مالکیت دفاعی، شوت ها، پاس ها، دقت شوت، تعداد شوت ها به سمت دروازه و لمس درون محوطه است. رخ داده است.

تمامی مهاجمان لیگ برتری با این فاکتورها رتبه بندی شده اند و در کمال تعجب ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی در بین 5 مهاجم برتر قرار ندارد اما بازیکنان لیورپول و منچستریونایتد در این رده بندی قرار دارند.

داروین نونس، مهاجم لیورپول، اگرچه موفقیت چندانی کسب نکرد، اما پس از کسب امتیاز کلی 78 درصدی، با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای مربوطه، مدعی است بهترین مهاجم فصل لیگ برتر انگلیس است. این بازیکن اروگوئه ای قبلاً در این فصل مورد تمسخر هواداران رقیب لیورپول قرار گرفته بود، اما هنوز 17 گل در تمام رقابت ها برای لیورپول به ثمر رسانده است. مطالعه و آمار نهایی بر اساس عملکرد آماری هر بازیکن به طور میانگین در هر 90 دقیقه، نونز را به عنوان بهترین مهاجم لیگ برتر معرفی کرد.

2005008

اولی واتکینز از استون ویلا پس از نونز با 76 درصد بالاترین امتیاز را به دست آورد. این بازیکن 28 ساله که 16 گل برای تیم اونای امری به ثمر رساند، عملکرد قابل توجهی از خود به نمایش گذاشت.

راسموس هویلوند، مهاجم هلندی منچستریونایتد با مجموع امتیاز 75 درصدی به مقام سوم جدول رده بندی رسید. پس از 15 بازی انتظار برای اولین گل خود در لیگ برتر، این بازیکن جوان به جوانترین بازیکنی تبدیل شد که در 6 بازی متوالی لیگ برتر گلزنی کرده است.

به نظر می رسد تصمیم اریک تن هاخ برای تبدیل شدن هویلوند به مهاجم اصلی خود سرانجام نتیجه داد زیرا این دانمارکی اولین بازی موفقی را در کنار مارکوس راشفورد و آلخاندرو گارناچو تجربه کرد. دو برزیلی در رده های چهارم و پنجم این گزارش آماری قرار دارند، رودریگو مونیز از فولام با 71 درصد امتیاز و ریچارلیسون ستاره تاتنهام با 69 درصد از مجموع امتیازات.

مجله اخبار فوتبال خارجی