آیا جیمی باتلر از میامی امشب مقابل تریل بلیزرز بازی می کند؟

میامی هیت پس از باخت سه شنبه مقابل وریرز، 39-33 این فصل است. که در کنفرانس شرق هفتم است و این تیم یک بازی از ششم است. با این حال، تنها 10 بازی در فصل 2023-24 باقی مانده است. از جمله مسابقه امشب در خانه مقابل تریل بلیزرز.

در آخرین بازی خود، ستاره SF جیمی باتلر به دلیل یک بیماری بیرون بود. این بازیکن 34 ساله در روز سه‌شنبه با تاخیر به گزارش مصدومیت اضافه شد و باتلر بیست و دومین بازی خود در این فصل را از دست داد. حساب کاربری X Miami در شبکه های اجتماعی گزارش آسیب دیدگی بازی امشب مقابل بلیزرز را منتشر کرد. جیمی باتلر (بیماری) به عنوان احتمالی ذکر شده است. انتظار می رود او را در بازی امشب مقابل پورتلند ببینیم.

جیمی باتلر احتمالا امشب مقابل بلیزرز بازی خواهد کرد

فصل 2023-24 پنجمین فصل جیمی باتلر با میامی هیت است. در 50 بازی، باتلر به طور میانگین (21.4) امتیاز، (5.4) ریباند، (4.8) پاس منجر به گل و (1.4) توپ ربایی است. علاوه بر این، درصد سه امتیاز او (415) بالاترین درصد در دوران حرفه ای او است. او در مورد زمانی که سه‌گانه‌های خود را می‌گیرد، انتخابی است، اما آنها را بسیار کارآمد می‌اندازد. میامی بازی گذشته باتلر را در باخت 113-92 مقابل وریرز در خانه از دست داد. خوشبختانه، باتلر به عنوان احتمالی برای بازی در برابر تریل بلیزرز فهرست شده است.

گزارش شده است که باتلر در تمرین روز پنجشنبه شرکت کننده محدودی بود و تمریناتی را انجام داد. این بازیکن 34 ساله ممکن است 100 درصد نباشد اما آنقدر سالم است که بازی دیگری را از دست ندهد. با پیروزی امشب مقابل بلیزر، میامی به صعود بالقوه به رده ششم کنفرانس شرق بسیار نزدیکتر شده است. اگر این اتفاق می‌افتاد، هیت شانس می‌آورد و مجبور نمی‌شد در مسابقات پلی‌این شرکت کند.

میامی دوست دارد از مسابقات پلی این دوری کند، اما در صورت رسیدن به آن، آنها برای این چالش آماده هستند. فصل گذشته میامی در پلی این بازی بود و در بازی هایی که برای کسب رتبه هشتم نیاز داشت پیروز شد. هیت در دور اول باکس را شکست داد و سپس به فینال NBA راه یافت. متأسفانه آنها به دنور ناگتس باختند. با وجود این، Heat یک تیم اثبات شده در فصل بعد است و این زمانی است که جیمی باتلر بیشترین درخشش را دارد. او برای بازی های پلی آف ساخته شد و در این نقش رهبری برای میامی پیشرفت کرد. باتلر در هر یک از دو بازی آخر فصل آخر میامی میانگین (27.1) امتیاز کسب کرده است.



https://sportslens.com/news/is-miamis-jimmy-butler-playing-tonight-vs-the-portland-trail-blazers/ منبع: