درایو من دو نیم شد!



نوروز 1390 برای فوتبال ایران بسیار خاص بود چرا که هنوز سرمربی تیم ملی انتخاب نشده بود و سران وقت فدراسیون به طور جدی درگیر مذاکره با کارلوس کی روش بودند.

در چنین شرایطی دو تیم استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند تا جدال برگشت این دو غول فوتبال در لیگ دهم مشخص شود. استقلال بازی رفت را با تک گل فرهاد مجیدی به پایان رساند و به همین دلیل بازی برگشت از اهمیت بیشتری برخوردار بود چرا که پرسپولیس می خواست ناکامی بازی رفت را با علی دایی جبران کند که صحبت های زیادی درباره آن شد و از طرفی استقلال با پرویز هم بازی کرد. مظلومی انگیزه زیادی داشت تا برای اولین بار در دربی های خانگی و خارج از خانه در لیگ حرفه ای پیروز شود و از پرسپولیس پیشی بگیرد.

این دیدار تنها با یک گل آرش برهانی به پایان رسید و استقلال توانست برای اولین بار (و البته آخرین تا امروز) در تاریخ رقابت های فوتبال، پرسپولیس را رفت و برگشت شکست دهد. البته علی دایی در پایان بازی به شدت از عملکرد تیم داوری انتقاد کرد و در مصاحبه ای تند گفت: داوری هم در بازی رفت و هم در بازی برگشت این فصل با استقلال علیه ما بود. در بازی اول همه دیدید که چطور گل محمد نوری را آفساید اعلام کردند و امروز به راحتی خطای آشکار پنالتی را که باید مقابل استقلال اعلام می شد مرتکب شدند. ضربه غلامرضا رضایی در داخل محوطه جریمه استقلال به گونه ای بود که دو نیم شد اما داور پنالتی اعلام نکرد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال