اتحادیه اعلام کرد: پرونده انضباطی یونایتد و پالاس

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد که دو باشگاه به دلیل اختلاف شدید بین بازیکنانشان جریمه شده و شکایت انضباطی علیه آنها ارائه شده است.

1800291


سرویس خبر شماره: 1869543
20 فوریه 1401 @ 20:35
17.8K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

کازمیرو پیش از این به دلیل رفتار خشونت آمیز، سه بازی محروم شده بود. به همین دلیل، او شب گذشته در تساوی 2-2 یونایتد مقابل لیدز در زمین حضور نداشت.

در جریان آن اختلاف، آنتونی از منچستریونایتد توسط بازیکنان پالاس از زمین بیرون رانده شد. کاسمیرو در دفاع از هموطنش گلوی ویل هیوز را گرفت و به همین دلیل از بازی اخراج شد. پس از پایان بازی، اریک تنهاچ، سرمربی یونایتد از تصمیم داور انتقاد کرد و گفت که در بازی‌های دیگر نیز صحنه‌های مشابهی اتفاق افتاده و داوران کسی را اخراج نکرده‌اند.

1800293

در بیانیه فدراسیون فوتبال آمده است: هر دو باشگاه منچستریونایتد و کریستال پالاس نتوانسته اند بازیکنان خود را مجبور به رفتار مناسب و توقف رفتار تحریک آمیز خود کنند. توضیحات آنها را به اتحادیه منعکس کنید.

1800294



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “ورش سه”، در دیدار روز شنبه منچستریونایتد و کریستال پالاس به میزبانی شیاطین سرخ در اولدترافورد، در اواخر بازی بین بازیکنان دو تیم درگیری رخ داد. درگیری که در نهایت منجر به اخراج کازمیرو هافبک یونایتد شد. یونایتد در این بازی 2-1 پیروز شد.

اتحادیه فوتبال انگلیس از منچستریونایتد و کریستال پالاس به دلیل اختلاف بین بازیکنانشان در دیدار روز شنبه دو تیم شکایت انضباطی کرده و برای آنها جریمه خواهد شد.

اتحادیه اعلام کرد: پرونده انضباطی یونایتد و پالاس