احتمال سقوط استقلال به دسته‌های پایین‌تر تا ۱۰ فروردین سایت انتخاب | akhbarfootball

تیم والیبال زنان تاج تهران از موفق‌ترین تیم‌های سازمان ورزشی و فرهنگی تاج. تمرینات تیم فوتبال الاهلی عربستان با اعلام مثبت شدن تست کرونای بازیکنش متوقف شد. تیمی که فصل گذشته صاحب عنوان بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر شد، تا امروز تنها یک نفر از مدافعان فصل قبل خود را به صورت قطعی در اختیار دارد.

خطر سقوط، باشگاه استقلال را در پرونده بدهی به «استراماچونی» تهدید می‌کند. نکته جالب در مورد این بازی، حضور هافبک چپ‌پا و سابق پرسپولیس، رضا دهقانی است که پیش از این نیز با پیراهن تراکتور توانسته بود مقابل استقلال بدرخشد. در پی استعفای رضا افتخاری، مدیر پیشین باشگاه، در ۲۷ تیر ۱۳۹۷ فتحی به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد و در ۸ بهمن همان سال به عنوان مدیرعامل برگزیده شد. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است.

  • در روز بازی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان سیدحسین حسینی امروز یک جلسه تمرین پشت سر گذاشت.
  • مطالب منتشر شده در این سایت ، الزاماً نظر و موضع رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال نیست .
  • «اطلاعیه باشگاه استقلال دربارهٔ کسب مجوز حرفه‌ای؛ بدون مشکل و با سربلندی در لیگ قهرمانان آسیا حاضر می‌شویم».
  • در کارنامه ی این تیم بزرگ دو نایب قهرمانی آسیا و دو قهرمانی آسیا دیده می شود .

استقلال به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و کهن‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران شناخته می‌شود. آن‌ها بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی در غرب تهران انجام می‌دهد. این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر ایران و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است.

http://3dmark.ir

بازار مجهز به سپر امنیت است که برنامه‌ها را توسط آنتی ویروس‌ها بررسی کرده و به محض شناسایی برنامه‌ی مخرب، به کاربر اعلام می‌کند که آن برنامه را از دستگاه خود پاک کند. مطالب منتشر شده در این سایت ، الزاماً نظر و موضع رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی مجله اخبار فوتبال نیست . تیم ملی والیبال ایران در گام پنجم مسابقات جام‌جهانی مقابل برزیل صف آرایی کرد و با وجود نمایش فوق العاده ای که جوانان این تیم داشتند، برابر قهرمان جهان بازنده شدند.

هافبک سابق پرسپولیس و تهدید دروازه استقلال

استقلال همچنین با 10 قهرمانی در بالاترین دسته فوتبال ایران، لیگ منطقه‌ای ایران یک بار، جام تخت جمشید یک بار، لیگ قدس یک بار، جام آزادگان ۲ بار، لیگ برتر خلیج فارس 4 بار، دومین تیم پرافتخار در لیگ ایران و با 7 قهرمانی و ۳ نایب قهرمانی، پرافتخارترین تیم در جام حذفی ایران است. در مجموع استقلال با کسب ۱۶ عنوان قهرمانی در لیگ، جام حذفی و جام باشگاه‌های آسیا پرافتخارترین تیم ایران است. پرسپولیس و استقلال پرطرفدارترین و پرافتخارترین تیم‌های فوتبال ایران و برگزارکننده شهرآورد تهران هستند. فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال این باشگاه را پس از الهلال عربستان و یوکوهامای ژاپن، سومین باشگاه برتر فوتبال آسیا در قرن بیستم اعلام کرده ‌است. همچنین این باشگاه در مجموع امتیازات تیم‌ها در تاریخ لیگ برتر، در رتبه نخست قرار دارد و در مجموع تمام ادوار لیگ برتر ایران صاحب بیشترین گل زده و بیشترین برد است. در این صفحه آخرین اخبار تیم استقلال را میتوانید مشاهده کنید.

فرهاد مجیدی : تسلیم نمی شوم دو برابر تلاش می کنم هم قهرمان حذفی می شوم همه سهمیه می گیرم هم در آسیا صعود می کنم !