اختصاصی- حرکت جدید استقلال برای ماندن در ساپینتو

در ایمیلی که باشگاه استقلال به ساپینتو ارسال کرده، حضور این باشگاه مشخص شده است با همان افزایش 20 درصدی مبلغی که به وضوح در قرارداد ذکر شده و با مبلغ 720 هزار یورو برای فصل جدید، به همکاری با سرمربی پرتغالی ادامه دهید. استقلالی ها از ساپینتو خواسته اند که اگر می خواهد با همان 720 هزار یورویی که فصل گذشته توافق شده به کارش ادامه دهد، پاسخ دهد، بنابراین قرارداد به صورت خودکار برای فصل دوم تمدید خواهد شد.

این حرکت جالب مدیران استقلال در شرایطی صورت گرفت که ساپینتو تمامی موارد تمدید قراردادش را به وکیلش که همچنان در تهران است ارجاع داد و البته با توجه به خواسته هایش برای ادامه همکاری از جمله امضای قراردادی دو ساله. این بعید است توافق حاصل می شود.

با توجه به اینکه همه چیز در قرارداد ساپینتو مشخص است، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال امروز در ایمیلی جدید از ساپینتو خواست به کار خود در استقلال ادامه دهد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از شکست استقلال در فینال جام حذفی مقابل پرسپولیس، شایعات زیادی درباره تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی آبی ها به گوش می رسید. در همین رابطه حجت کریمی مدیرعامل موقت باشگاه استقلال با اشاره به مطالبات عجیب ساپینتو و سرمربی برای تمدید قرارداد پس از دربی، متوجه شد که طرفین در آستانه پایان همکاری هستند.

قرارداد ریکاردو ساپینتو با استقلال در زمان مصطفی آجورلو دو ساله بود. برای ادامه همکاری یک فصل فوتبالی و در صورت تمایل طرفین، مبلغ قرارداد درصدی افزایش می یابد و به 720 هزار یورو می رسد تا به صورت خودکار تمدید شود.

با تمام این اوصاف باید منتظر پاسخ ساپینتو به پیشنهاد جدید استقلالی ها باشیم. اینکه ساپینتو با علم به محرومیت 4 ماهه خود آماده است یا خیر، سوالی است که در روزهای آینده بهتر می توان درباره آن صحبت کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در ادامه نامه ساپینتو که خطاب به هواداران استقلال منتشر کرد اما بسیاری از معادلات را بر هم زد. این سرمربی پرتغالی در نامه خود به هواداران تاکید کرد که خواسته های غیرمنطقی از باشگاه نداشته است او فقط درخواست قرارداد دو ساله و البته افزایش 15 درصدی مبلغ قرارداد را داشت.


سرویس خبر شماره: 1942136
15 ژوئن 1402 @ 8:46 ب.ظ
3.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

ایمیل ویژه به مربی پرتغالی: ۷۲۰ هزار یورو بگیرید و بمانید

در کنار این حواشی و اختلافات آشکار، محرومیت 4 ماهه ساپینتو توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باعث شده تا اهالی فوتبال به این باور برسند که این مربی پرتغالی به پایان دوران حرفه ای خود در فوتبال ایران رسیده است و n شانسی برای بازگشت به استقلال ندارد. .

باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی به ریکاردو ساپینتو اعلام کرد در صورت تمایل می تواند با مبلغ 720 هزار یورو به کار خود در این تیم ادامه دهد.

اختصاصی- حرکت جدید استقلال برای ماندن در ساپینتو

در چنین فضایی اما تعداد زیادی از هواداران استقلال همچنان خواستار حمایت و تمدید قرارداد ساپینتو بودند و آن را در فضای مجازی اعلام کردند. از این رو سران باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی جدید به این مربی با شرایط محرومیت 4 ماهه ساپینتو و خواهان ماندن او، حسن نیت خود را اعلام کردند.

1879470