استقبال هواداران از مصدومیت پوگبا خوش آمدی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پل پوگبا در باخت 0-4 مقابل لیورپول در ترکیب اصلی یونایتد به میدان رفته بود اما در دقایق ابتدایی بازی به دلیل مصدومیت عضلانی مجبور به ترک زمین شد.
در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل آرسنال، رنگنیک تایید کرد که اسکن پای این بازیکن نشان می دهد که بعید است بتواند تا پایان فصل برای شیاطین سرخ بازی کند و فصل برای او به پایان رسیده است.
قرارداد این هافبک فرانسوی با منچستریونایتد در پایان این فصل به پایان می رسد و با توجه به اینکه هنوز خبری از تمدید قرارداد بین دو تیم نیست، احتمالا این آخرین حضور پوگبا در زمین با پیراهن منچستریونایتد خواهد بود. .
با این حال، به نظر می رسد که هواداران یونایتد چندان از این اتفاق ناراحت و ناراضی نیستند و از جدایی این بازیکن 29 ساله خوشحال هستند.


سرویس خبر شماره: 1820915 |
02 ارديبهشت 1401 ساعت 18:46 |
12,421 امتیاز خبر|

5نظرات

یکی از هواداران پس از انتشار خبر پایان فصل پوگبا در صفحه توئیتر خود نوشت: امیدوارم دیگر هرگز آن کلاهبردار پیراهن قرمز را نبینم.
یکی دیگر از هواداران نیز که از این اتفاق خوشحال است، گفت: خداحافظ پل پوگبا. خلاص شدن از شر شما را خوشحال می کند.
یکی دیگر از کاربران توییتر که از طرفداران شیاطین سرخ بود نیز نوشت: “خداحافظ پوگبا. جای تو اینجا خالی نخواهد بود.”
پوگبا در سال 2016 با قراردادی بزرگ به ارزش 100 میلیون یورو از یوونتوس به یونایتد بازگشت اما در این مدت نتوانست انتظارات زیادی را برآورده کند و این کار را برای او سخت کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

هواداران منچستریونایتد از مصدومیت پل پوگبا، هافبک فرانسوی، چندان ناراضی نیستند.