اعتراض آلمانی ها ادامه دارد: به قطر نروید! (تصویر)



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852109
15 نوامبر 1401 ساعت 11:53 |
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

اعتراض هواداران آلمانی به میزبانی جام جهانی 2022 قطر ادامه دارد.

اعتراض آلمانی ها ادامه دارد: به قطر نروید!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نزدیک به دو هفته دیگر جام جهانی 2022 قطر آغاز می شود، اما مسائل پیرامون میزبانی این رقابت ها همچنان در بسیاری از کشورها مطرح است.
در ماه‌های اخیر، بسیاری از گروه‌های حقوق بشری تلاش کرده‌اند توجه افکار عمومی، رسانه‌ها و رهبران را به شرایط این کشور و به‌ویژه برخورد با کارگران مهاجر در زمان ساخت و ساز، استادیوم‌ها و زیرساخت‌ها جلب کنند، زیرا گفته می‌شود بسیاری از آنها در این مدت هزاران نفر به دلیل فشار کار جان خود را از دست دادند.
هواداران فوتبال آلمان بارها به این موضوع اعتراض کردند و سعی کردند واکنش فدراسیون فوتبال این کشور را برانگیزند اما در این زمینه موفق نشدند.
این هفته در مسابقات بوندسلیگا با استفاده از بنرهای بزرگی که طراحی کرده بودند سعی کردند به این روند ادامه دهند و اعتراض خود را به اقدامات دولت قطر اعلام کنند.
هواداران هرتابرلین در جریان بازی با بایرن مونیخ بنری را با خود به ورزشگاه بردند که روی آن نوشته شده بود: پانزده هزار کشته برای 5760 دقیقه فوتبال. شرم بر شما.”

هواداران بوروسیا دورتموند که در چند ماه گذشته چندین بار پیشگام این موضوع بودند، روز گذشته در جریان بازی مقابل بوخوم نیز بنر بسیار بزرگی را در سیگنال ایدونا پارک به نمایش گذاشتند که روی آن عبارت «قطر 2022 را تحریم کنید».