اقدام تاریخی فلورنتینو پرز در ال کلاسیکو

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رئال مادرید امشب در نیوکمپ میهمان بارسلونا است و روزنامه ال موندو شب گذشته مدعی شد فلورنتینو پرز کاروان رئال را در سفر به بارسلونا همراهی نخواهد کرد. ساعاتی پیش این خبر تایید شد و پرز در مادرید ماند و به بارسلونا نرفت. به این ترتیب او در ال کلاسیکو غایب خواهد بود.

1804971

در اولین دوره ریاست جمهوری خود، او حتی اولین ال کلاسیکو فیگو را با پیراهن رئال در نیوکمپ که در اولین ال کلاسیکو پس از همه گیری کرونا نیز حضور داشت را از دست نداد. البته در غیاب پرز چند تن از مدیران ارشد رئال امشب در نیوکمپ حضور دارند و از مکانی ممتاز بازی را تماشا خواهند کرد.

1833773



مجله اخبار فوتبال خارجی

رئیس رئال مادرید همانطور که انتظار می رفت، رفتن به بارسلونا و تماشای ال کلاسیکو در نیوکمپ را رد کرد. این اولین بار است که پرز در ال کلاسیکو ظاهر نمی شود.

اقدام تاریخی فلورنتینو پرز در ال کلاسیکو


سرویس خبر شماره: 1896623
مارس 28, 1401 @ 5:55 بعد از ظهر
5.4K |

0نقطه نظر

برای اولین بار غایب

پس از شکایت رئال از بارسا در ماجرای بارساگیت، خوان لاپورتا، رئیس بارسا، ناهار سنتی روسای دو باشگاه را لغو کرد و از هواداران بارسا خواست تا فضای متفاوتی را برای رئال در ورزشگاه ایجاد کنند. به این ترتیب پرز برای جلوگیری از مشکلات احتمالی سفر خود به بارسلونا را لغو کرد و برای اولین بار از زمان ریاست رئال مادرید در ال کلاسیکو حضور نخواهد داشت.

1833772