به روز رسانی بن دواک به دلیل آسیب دیدگی سر حکم حذف وینگر لیورپول از بازی های اسکاتلند – لیورپول اف سی

جمیل گفت: «بن روی بازی‌ها تأثیر می‌گذارد و برای من، همه نمی‌توانند این کار را در سطح ثابتی انجام دهند را ثبت روزانه در مورد اعلام ترکیب تیمش

را قاصد این خبر را گزارش کرده اند و این بازیکن 17 ساله به جای آن در مرسی ساید باقی می ماند و در آنجا بهبود می یابد و تمرینات خود را از سر می گیرد.

با این حال، دواک اکنون به دلیل احتیاط، پس از پروتکل ضربه مغزی، از رقابت برای بازی های دوستانه مقابل سوئد و ولز کناره گیری کرده است.

این پس از ضربه ای به سر رخ داد، زیرا قرمزهای جوان با نتیجه 1-0 شکست خوردند، هر چند مدیر بری لوتاس پس از آن توضیح داد که او می تواند بهبود یابد.

من بازی‌ای را ندیده‌ام که بن انجام داده باشد که در آن بازی تأثیری نداشته باشد. این معیار واقعی بازیکنان جوان است، و این فقط در مورد توپ نیست – همچنین می تواند خارج از مالکیت توپ باشد.

دواک در اوایل این هفته در مرحله ابتدایی بازی لیگ جوانان یوفا با اسپورتینگ سی پی به وضوح متزلزل شد و در دقیقه نهم او را مجبور به بازی کرد.

این یک شکست برای دواک است، اما بعید است که مانع پیشرفت او با اسکاتلند شود، زیرا اسکات جمل، سرمربی تیم زیر 21 سال، مشتاق است تا او را در اسرع وقت ادغام کند.

این نوجوان با سایر اعضای تیم از پرتغال برگشت و قرار بود برای دومین بار در اواخر این ماه با تیم زیر 21 سال اسکاتلند پیوند بخورد.

پس از کناره گیری دواک، 25 بازیکن لیورپول در این ماه در وظایف بین المللی هستند که 13 نفر از آنها جوان آکادمی هستند.

https://www.thisisanfield.com/2023/03/ben-doak-update-as-head-injury-rules-liverpool-winger-out-of-scotland-ties/ منبع:

ما سعی می کنیم با بازیکنانی کار کنیم که می توانند روی بازی در داخل و خارج از مالکیت توپ تاثیر بگذارند. و همچنین انتقالات.

لیورپول، انگلستان - چهارشنبه، 9 نوامبر 2022: بن دواک لیورپول در جریان بازی دور سوم جام لیگ فوتبال بین لیورپول اف سی و دربی کانتی اف سی در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

دیدن یک بازیکن جوان با نگرش و تمایل به پیشرفت برای بازی در سطح بالا بسیار عالی است.

ما در سال‌های اخیر خوش شانس بوده‌ایم که با دو نمونه در تیم اصلی کار کرده‌ایم – ناتان پترسون و بیلی گیلمور – بازیکنانی که از نظر فنی خوب هستند اما نگرش و گرسنگی هم دارند.

من مطمئن هستم که تعداد بیشتری در گروه داریم. بن جلوتر از برنامه است، اما هنوز چیزهای بیشتری در راه است و او واقعاً برای تأثیرگذاری بیشتر تلاش خواهد کرد.»

بن دواک از تیم زیر 21 ساله های اسکاتلند کناره گیری کرد و وینگر لیورپول پس از آسیب دیدگی سر در روز سه شنبه در معرض خطر قرار نگرفت.

بیرمنگام، انگلستان - دوشنبه، 26 دسامبر 2022: بن دواک از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر FA بین استون ویلا اف سی و لیورپول اف سی در ویلا پارک.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)