انتقاد تند کاپیتان استقلال بر پیکر فتح الله زاده!

کاپیتان استقلال گفت: وزارت ورزش چقدر کمک کرده است. من نمی دانم چقدر از سوی وزارت ورزش به باشگاه کمک شده است، اما تعجب می کنم که این باشگاه بدون کمک هزینه تحصیلی از کجا درآمد داشته است و سوال من این است که این پول از کجا می آید؟ اول و بقیه حامیان

کاپیتان استقلال در مورد مدیریت این تیم به تندی صحبت کرد.

    انتقاد تند کاپیتان استقلال بر پیکر فتح الله زاده!

دروازه بان استقلال درباره مبلغ دریافتی گفت: این فصل حدود یک ماه دیگر به پایان می رسد و تیم نمایش خوبی را ارائه می دهد و در مسیر پیروزی قرار دارد، اما برخلاف گفته مدیرعامل که از دریافت 65 درصد صحبت می کرد، ما فقط 35 درصد پول دریافت کردیم. البته من اون شب خواب بودم وگرنه میام خط برنامه و جواب میدادم. .
آقای مدیرعامل من در جلسه گفتم بین درصد اعلام شده از سوی باشگاه و بازیکنان تفاوت وجود دارد و شما هم تایید کردید که ما 35 درصد پول گرفتیم اما در تلویزیون و در مقابل هواداران گفتید ما 65 درصد گرفتی؟ این پولی است که ما از مدیریت قبلی دریافت کردیم و متأسفانه در آن 6 ماه فقط 10 درصد پرداخت کردید.

حسینی اضافه کرد چه زمانی صبرش تمام می شود و آیا احتمال اعتصاب وجود دارد صبر ما خیلی وقت پیش لبریز شد و قبل از عید اعتصاب کردیم اما به خاطر هواداران با بچه ها قسم خوردیم که به روند خوب خود ادامه دهیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیدحسین حسینی پس از پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم زیرا تیم آلومینیوم چند هفته بود که شکست نخورده بود و بازی در اراک سخت است اما خدا را شکر توانستیم. ادامه هید”. روند خوب ما.” بیایید ادامه دهیم و امتیازات را بگیریم.


سرویس خبر شماره: 1899696
18 آوریل 1402 در 11:36 ب.ظ
1.9 هزار |

0نقطه نظر

از روزی که اومدی فشارت رو زیاد کردی

یک روز در مورد خرید مهاجم سمی صحبت کردند، یک روز در مورد فسخ قرارداد و یک روز در مورد روزبه صحبت کردند و به نظر من همه آن چیزها اشتباه بود و از روز اولی که آمدند فشار روی بازیکنان بیشتر شد. . در ماه های اخیر یک روز قرارداد فلان بازیکن منتشر می شود و روز دیگر اطلاعات دیگری منتشر می شود و به نظر شما این اطلاعات به تیم ما کمک می کند؟ راننده مدیران سابق چقدر دستمزد گرفته و مسائلی از این دست به درد بازیکنان، هواداران و تیم نمی خورد، آنها به باشگاه آمدند و باید مشکلات ما را حل کنند نه اینکه به دنبال پاک کردن صورت مشکل باشند. من هفته گذشته گفتم شما به عنوان مدیرعامل باید به حل مشکلات تیم ادامه دهید اما حضور در تلویزیون باعث افزایش فشار روی ما شده است.

1807586

او اضافه کرد: می خواهم از بچه های تیم تشکر کنم چون در این مدت با وجود همه گرفتاری ها سر کار آمدند و غیرت نشان دادند.

وی درباره سرکوب استقلال از آسیا گفت: مدیرعامل و سران باشگاه 6 ماه فرصت داشتند تا رایزنی های لازم را برای دریافت مبلغ درخواستی استراماچونی انجام دهند و 10 روز مانده به عید هم به فکر مذاکره و فشار برای تسویه این مبلغ نباشند. جناب آقای سجادی، وزیر محترم، شما به اردوی تیم ملی در قطر آمدید و اخلاق شما ما را جذب کرد و چون ورزشکار هستید ما را بیشتر درک می کنید اما شما به عنوان اولین تصمیم گیرنده این باشگاه باید فکر می کردید. این مشکل خیلی زودتر حل شود. آقای سجادی به عنوان کاپیتان استقلال لطفا مشکلات تیم را حل کنید، ما از آسیا حذف شدیم و فاجعه بزرگی بود و فکر می کنم مدیریت باشگاه دو بار بازی را باخت چون اولا حذف شدیم و دوم اینکه تیم رقیب جایگزین ما شد و آسیایی شد

وی در حاشیه این تیم ادامه داد: پیشرفت تیم خیلی خوب است اما همانطور که می دانید فقط ما هستیم و سرمربی و هواداران و هیچ کس دیگری در کنار ما نیست و من تعجب می کنم که آقای فتح الله زاده هر بار فشار زیادی به ما وارد می کند. روز با حضور در یک برنامه تلویزیونی از روز ورودش.