استخدام لمپارد 6 هفته قبل از خروج پاتر بسته شد

پاتر پس از هدایت چلسی برای تنها 31 بازی توسط باشگاه اخراج شد. اگرچه به نظر می رسد چلسی پس از اخراج ناگهانی پاتر لمپارد را به خدمت گرفته است زیرا آنها زمان زیادی برای مذاکره با گزینه های اصلی خود نداشتند، روزنامه تایمز امروز مدعی شد که چلسی پس از شکست 2-0 تیمش مقابل تاتنهام، شش هفته در حال مذاکره بوده است. در دربی لندن تصمیم گرفت جانشین لمپارد شود.

1839708


سرویس خبر شماره: 1899692
18 آوریل 1402 در 11:35 ب.ظ
3.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرانک لمپارد در بازگشتی غیرمنتظره به چلسی به عنوان سرمربی موقت این تیم تا پایان فصل جاری منصوب شد. بازگشت او پس از اخراج گراهام پاتر اتفاق افتاد.

یک رسانه انگلیسی مدعی شده است که شش هفته قبل از اخراج گراهام پاتر در ماه فوریه، سران چلسی تصمیم گرفتند فرانک لمپارد را به جای او نیمکت نشین کنند.

استخدام لمپارد شش هفته قبل از خروج پاتر اعلام شد

تایمز ادعا می کند که در آن زمان هیچ گزینه خاصی در هیئت مدیره چلسی برای جایگزینی پاتر وجود نداشت، اما در همان جلسه مدیران به این نتیجه رسیدند که اگر او این کار را انجام نمی داد، گزینه دیگری جز اخراج پاتر وجود نداشت، یکی از بهترین گزینه ها این بود. بازگشت فرانک لمپارد

1839709



مجله اخبار فوتبال خارجی

چند تن از اعضای بانفوذ هیئت مدیره چلسی می خواستند به پاتر زمان بیشتری بدهند، به همین دلیل او شش هفته دیگر روی نیمکت دوام آورد. در گزارش تایمز آمده است که تاد بولی و بهداد اقبالی، مالکان باشگاه چلسی با سایر اعضای هیئت مدیره برای ترک پاتر به توافق رسیدند، اما نظر آنها این بود که باشگاه باید تا حد امکان و شاید حتی تا پایان فصل به او زمان بدهد.