انریکه: اگر در بارسلونا پیروز نمی شدیم ناراحت می شدم

لوئیس انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا از پیروزی تیمش در بارسلونا مقابل آلبانی خوشحال است.

جالب اینجاست که تیم ملی اسپانیا پس از سال ها دوباره یکی از بازی های خود را در ورزشگاهی در استان کاتالونیا انجام داد و به نظر می رسید که انریکه از این موضوع بسیار خوشحال شده است.
سرمربی اسپانیایی پس از بازی به خبرنگاران گفت: اگر در این بازی پیروز نمی شدیم، بسیار ناراحت و ناراحت می شدم، زیرا جوی که در این بازی در این ورزشگاه احساس کردیم، بسیار خاص بود.
وی با اشاره به نقش تماشاگران ورزشگاه در این پیروزی گفت: به یاد نمی آورم مسابقه ای را که هواداران اینقدر تاثیرگذار بوده باشند. نمی توان 18 سال دیگر را بدون بازگشت به اینجا سپری کرد. ما از حضور در بارسلونا بسیار خوشحالیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1816895 |
07 فروردين 1401 ساعت 10:29 |
2,867 |

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی اسپانیا شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی آلبانی رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 از سد این تیم بگذرد.
تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه اول ناکام ماند و در حالی که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید به رختکن رفتند.
فران تورس اولین گلزن اسپانیایی در نیمه دوم بود که در دقیقه 75 با پاس جرمی پینو دروازه آلبانی را باز کرد اما تیم میهمان برای 10 دقیقه بازی را به تساوی کشاند تا دوباره به تساوی برسد.
اما ملی پوشان اسپانیا تسلیم نشدند و این بار این دنی اولمو بود که توانست از پاس دقیقه 90 جوردی آلبا نهایت استفاده را ببرد و دروازه این دیدار را برای دومین بار باز کند آلبانی تا اسپانیا به میدان بیاید. به عنوان تیم برنده .